Ponta a declarat ca este gata sa faca “sacrificii politice”. Sa faca! Primul este sa demisioneze el:
– Pentru ca Ponta a mintit si NU a abrogat Ordonanta de Urgenta 41 privind referendumul si nici Ordonanta de Urgenta 38 privind puterile Curtea Constitutionala, desi ii trebuia 1 minut sa faca asta. Abrogarea celor 2 Ordonante de Urgenta este o cerinta din raportul MCV pe care deja Ponta a incalcat-o.
– Pentru ca Ponta a mintit si NU a rezolvat situatia parlamentarilor incompatibili: Comisia juridica a Camerei Deputatilor, cu votul USL, a refuzat astazi sa propuna excluderea lor din Parlament.
– Pentru ca raportul Comisiei exprima indoieli serioase privind respectarea statului de drept, deci Ponta sa plece de mana cu intregul Guvern care a fost de acord cu incalcarea statului de drept.
– Pentru ca tonul dur al raportului Comisiei Europene cu privire la actiunile Guvernului Ponta si USL este nemaiintalnit si umilitor. Ce mai asteapta Ponta?
In plus, oficialii europeni au transmis ca:
- nu au incredere in Antonescu si de aceea au recomandat ca presedintele interimar Antonescu sa nu gratieze pe nimeni si sa nu numeasca procurori sefi. Noi de ce sa avem incredere in el ?
- nu au incredere in ministrul Corlatean, USL si Antonescu si de aceea au spus ca vor monitoriza procedura de numire a procurorilor sefi. Noi de ce sa avem incredere in ei?
- nu au incredere in Ponta si de aceea au precizat ca au ” indoieli serioase” in respectarea statului de drept. Noi de ce sa avem incredere in el?
Toti acestia trebuie sa plece, ne-au facut un rau imens, ne-au umilit in fata intregii lumi, au ruinat credibilitatea Romaniei.
(Bucuresti, 18.07.2012) Declaratie politica
Oare o demisie a d-voastra din PE nu credeti ca ar face mult mai mult bine tarii? Remuscari, nopti in care sa va autoanalizati ati avut in ultimii 25 de ani? In orice caz prin loviturile date tarii v-ati decridibilizat total. Personal sunteti o dezamagire iar justitia a luat-o cu totul razna in guvernarea personajului pe care-l sustineti cu atata patima.
consulta raportul MCV si apoi da-ti cu parerea. Ce zici?
Tu l-ai consultat sau doar ce a scris d-na Macovei?Atunci nu e parerea ta ci urmarea manipularii acestei doamne.
Iti vine sa crezi ca am citit toate cele 22 de pagini in limba engleza? Uite link, poti sa-l citesti si tu. http://www.contributors.ro/wp-content/uploads/2012/07/Raport-MCV-iulie-20121.pdf
Raportul MCV e făcut pe ultimii 5 ani, deșteptule, iar guvernul Ponta e în funcție de două luni. Porcăriile au fost făcute de regimul lui Băsescu, Boc și alții, iar USL ar trebui să tragă ponoasele? De unde scoți ideile astea? Din ”puțul gândirii”?
omule. Ai citit raportul??????? De ce dumnezeule isi tot dau cu parerea oamenii FARA sa-l citeasca.
Iti fac o sinteza: sub tutela lui Basescu Justitia a avansat. DNA, ANI si GAD si Parchetul General sunt cele mai performante insitutii anti-coruptie. CSM si ICCJ au inceput sa faca progrese. Trebuiesc insa in continuare reforme. La sfarsitul raportului insa se mentioneaza ca actiunile noului guvern pun la indoiala ireversibilitatea masurilor in Justitie. Da?
Ce-ar fi mai intai sa cititi Raportul MCV si apoi sa emiteti pretentii? Multumim, dna Macovei, pentru tot ce faceti. Sa speram ca cei din Comisia Europeana nu vor tolera asa ceva. Ponta este deja un caz patologic, a respira pentru el inseamna a minti.
Gabriela, cu regret iti spun ca tu faci parte din marea masa a populatiei imbecilizate de Antenele lui Felix si Vantu. Voi astia care acum credeti in schimbare o sa va dati cu pumnii-n cap nu mai tarziu de 1 ianuarie 2013, cand astia o sa controleze tot iar noi o sa fim in situatia Greciei. Voi acum mergeti pe principiul „sa vedem si pe altul”! Altul care, o marioneta intoarsa cu cheita de la spate? Sunteti aceeasi care ni l-ati votat pe Ilici de 3 ori, ne-ati tinut la periferia Europei si acum vreti sa ne intoarcem din nou in timp. Voi nu vreti sa vedeti si sa intelegeti nimic, doar ce va place. Matul si doar matul inca dicteaza la majoritatea acestei prostimi care sincer isi merita soarta. Nici macar cand o sa i se dubleze ratele la banca nu o sa inteleaga nimic din aceasta criza. Ce sa mai vorbesc, nici macar atunci cand o sa ni se reintroduca vizele in situatia in care CE va considera necesar (si se va intampla o data cu instalarea definitiva a acestor doua papusi de paie).
Cerebralu’ lu’ pește, îi condamni pe oameni că s-au săturat de clica asta de lăcuste pedeliste care au distrus totul în calea lor. E adevărat că mulți sunt înfometați, sărăciți, umiliți, dar cine i-a adus în situația asta? Cine a guvernat ”luminat” și ”european” până de curând? Aș vrea să te văd îmbrăcându-ți copilul în idei, hrănindu-l cu idei, oferindu-i confortul minim necesar unei vieți decente, evident, doar cu idei. Ce dacă îi vor chiorăi mațele, să facă bine să se sature cu principii democratice ”europene”, eventual ”gătite” de madam Macovei! Altfel ar putea fi asimilat nouă, ăștia care gândim cu ”mațul”, care avem nesimțirea de a ne dori servicii medicale, educație și alte mizilicuri de-astea, neinteresante pentru ”erudiți” ca tine.
Mamy, doamna Macovei n-are nicio vina c-ai picat tu BAC-ul. In loc sa bati campii pe Internet, mai bine pune mana si invata.
Cred ca cea mai grea lovitura data tarii a venit din partea USL. Opiniile D-voastra denota faptul ca ingurgitati pe nemestecate toate povestile SF pe care vi le ofera cuplul Ponta – Antonescu! Daca pe D-voastra v-au dus de nas, n-au reusit acelasi lucru si cu ceilalti din UE, iar in acest moment doar demisia lor ar face intr-adevar un foarte mare bine tarii!
Sa auzim numai de bine!
ce studii, experienta ai tu gabriela de propui asa ceva?
justitia a luat o razna arestand pe nenorocitii care ne fac rau cu adevarat? tu crezi in povesti fato, nu in adevar – de ce nu cedri demisia lui becali sau lui vadim de ex. iti plac aceste personaje nu i asa ? la ei nu va dati ca dee, aveti sarcini precise si platite sa dati cu gura numai impotriva monicai sau pdl ului sau lui base? ma dezgustati simt cum se rasuceste ceva in mine cand va citesc comentariile? cine a inceput guvernarea dupa revolutie? cat timp a durat? si ce daca e basescu de 8 ani la presedintie?
dar de iliescu nu te ai saturat? de voiculescu cu o gramada de bani furati si televiziuni sau de vantu care a a cumparat peste paote cu banii romanilor nu te ai saturat ? tu stii ce inseamna uniunea europeana? nu mai da sfaturi gabriela daca nu stii e ce lume traiesti? ei da si ce daca ai salariul mic ca probabila asta mi ai spune? si eu traiesc in somaj si bani deloc doar sotul ia bani din somaj iar copiilor nu le ajunge si trebuie sa i ajutam cum putem – dar nu mai vreau comunismul asta cica cu fata umana , cu expresiile lui iliescu puse acum in gura lui ponta si antonescu, nu mai vreau – NU LA REFERENDUM IMPOTRIVA TOTALITARISMULUI –
doamna monica aveti admiratia mea va doresc sanatate ca acum treceti printr o incercare foarte grea si sunt putini care sunt in stare sa i dea piept –
Aveti mare dreptate, justitia a luat-o razna si toti hotii sunt derutati ca au inceput sa vada puscaria din interior. Aveti dreptate, important este pt. Romania sa scapam de mafia ticaloasa, a impanzit Romania si oamenii de buna credinta trebuie sa sustina lungul drum democratic spre care majoritatea romanilor doresc sa-l parcurga. Pe mine nu ma intereseaza sa sustin hotii, uzurpatorii de tara si mafiotii. Bravo Macovei, sunteti de admirat pt. lupta dusa cu acesti impostori !
Cred cate-ai grabit Gabriela , mai gandeste-te.
Va simtiti reprezentati de un individ grobian si lipsit de sensibilitate fata de semeni, asa cum e Basescu ?
Va recunoasteti in el ?
Va atrag la el perfidia si viclenia, grobianismul, mitocania, incultura, cinismul ?
Sau ce anume va atrage ca eu unul nu inteleg ?
Presupun ca motivul pentru care Doamna Macovei il sustine pe Basescu este faptul ca acesta i-a acordat incredere si sprijinul politic pentru a reforma justitia.
Cand aud asta cu reforma justitiei ma apuca rasul.
Mafia portocalie a prosperat fara limite in tot acest timp, vezi Udrea, Blejnar, Codrut Marta, Casuneanu, Videanu, Berceanu etc. si matale ii tot tragi cu reforma justitiei.
dragă andrei, îţi admir sincer perseverenţa. Eu, una, abandonez, e clar că ne aflăm aici în plin dialog al surzilor. Oricum, îmi face bine să ştiu că există oameni ca tine, capabili încă să judece lucrurile cu detaşare şi luciditate. Lucrurile au luat-o razna, minţile s-au întunecat de tot, „efectul Macovei” este sinistru. Te salut cu mult respect şi probabil ne vom rîntâlni pe aceeaşi lungime de undă pe 29, la urne, eu pe blogul ăsta nu mai intru, e toxic.
Blogul asta este ptr oameni care gindesc cu capul lor.
Andrei, te mai uiti pe la stiri? Blejnar este anchetat de DNA. Acu cativa DNA a cerut anchetarea doamnei Ridzi. A fost blocata ancheta in parlament (de toti parlamentarii, nu doar cei PDL) si sunt enspemii de alte exemple.
Pentru numele lui Dumnezeu, oameni buni. Informati-va. Si nu o mai faceti exclusiv la Antene.
Si ce a facut Basescu cand a fost anchetata Ridzi? A zis ca e bine ca Ridzi sa fie crutata ca e bolnava si are un copil cu probleme etc.
Iar acum, cu Blejnar, da, dar a trebuit sa ajunga USL la putere ca sa se intample asta si sa mai capete curaj niste procurori.
Ca Basescu bagase frica in toti.
Crezi ca acum Basescu nu tremura ca Blejnar ar putea dezvalui cate ceva despre cum a ajuns europarlamentar EBA ?
Cand cineva urmeaza sa fie anchetat de DNA primul semn este faptul ca numele sau apare tot mai des prin dosare DNA (e.g. Ioan Oltean tot apare prin dosare ceea ce inseamna ca ne putem astepta la o citare in viitorul apropiat). Numele lui Blejnar aparea in dosare DNA cu mult timp inainte sa vina USL la guvernare.
SI Casuneanu, dragul meu prieten, estew in plin proces de cativa ani buni. Poti sa ghicesti cine l-a adus in pozitia de acuzat? Exact, DNA.
Nu a reformat justitia ci i-a subordonat-o lui Basescu.Halal reforma!
Din nou. O sa te rog sa citesti raportul MCV intocmit de specialisti europeni plasati in Romania pentru a monitoriza Justitia indeaproape.
http://www.contributors.ro/wp-content/uploads/2012/07/Raport-MCV-iulie-20121.pdf
Radu,
Romania si Bulgaria nu au intrat in UE fiindca indeplineau conditiile de aderare. Nu le indeplineam si nu le indeplinim nici acum. Am fost primiti pe considerente strategice si economice, ca sa devenim piata de desfacere pentru firmele nemtesti si occidentale in general. Lor nu le pasa de romani.
Nici daca murim de foame sau avem alte probleme. Lor le pasa de afacerile lor. Eu am mai spus: Germania urmareste sa realizeze acum pe cale pasnica ceea ce n-a reusit sa realizeze pe cale militara fiindca Hitler a pierdut razboiul.
Iar Traian Basescu a fost sclavul perfect si instrumentul perfect al Angelei Merkel in realizarea intereselor Germaniei.
De Romania ii doare in cot.
In cot i-a durut pe „democratii” occidentali si de culacii ucrainieni care mureau cu milioanele de foame in timpul invaziei sovietice iar occidentul cumpara grane de la ucrainieni, stiind de fapt ca ucrainienii sunt infometati si mor pe capete.
In rest, asa cum a zis si dizidentul anti-comunist si detinutul politic Vladimir Bukovski, care a fost inchis mult timp in gulagurile sovietice, UE incepe sa semene tot mai mult cu fosta Uniune Sovietica.
Se vede asta din modul brutal in care oficialii UE intervin in politica interna a altora dand directive sa nu fie schimbati Kovesi si Morar, desi lor le expira mandatul, sau ca guvernul nu are voie sa dea nu stiu ce ordonanta, sau mai stiu eu ce.
Asta cred eu.
Andrei, slabeste-ne cu teoriile astea fantasmagorice.
asta spun si autorii
LOVITURII DE STAT!
Sa fie o coincidenta ca ai acelasi text?
La gandirea pe care o are Dna. Macovei, este exclus.
@ andrei: va recunoasteti in puscariasul nastase? dar in puscariabilul voiculescu? sau poate va simtiti reprezentat de mitomanul ponta? va identificati cu plagiatorul ponta? va atrage lenea si grosolania lui antonescu?
mmmm, probabil ca da.
Andrei, tu te simti reprezentat de un individ care a ramas repetent de doua ori in facultate, care a chiulit oriunde a fost trimis sa munceasca, inclusiv in parlament? Dar de un individ care a furat pentru a-si face teza de doctorat? Dar de liota de informatori ai Securitatii de la USL?
Dragii mei,
Acest referendum nu este despre Antonescu si Ponta.
Este despre Basescu.
Intrebarea e simpla: vreti sau nu ca Basescu sa fie demis.
Atata tot.
Cui i-a placut de Basescu poate sa-l tina. Cui nu i-a placut (mie, de exemplu) poate sa voteze demiterea.
Abia dupa aceea, in caz ca e demis, se organizeaza alegeri si vedem noi ce facem.
Dar momentan, nu Ponta si nici Antonescu nu reprezinta obiectul acestui referendum, ci Traian Basescu.
Q.E.D.
Pai asta este minciuna autorilor
LOVITURII DE STAT!
Basescu TREBUIA sa plece, la sfarsitul mandatului.
Suspendarea si tot ce a urmat este doar o
LOVITURA DE STAT!
Vointa politica si tenacitatea in reformarea autentica a statului. Intelegerea prioritatilor majore si curajul asumarii lor. Adeziunea fara rezerve la valorile democratice fundamentale. Asta e tot ce conteaza, restul sunt nimicuri.
Interesant, sa vedem, deocamdata avem un P.ministru plagiator, adeptul promisiunilor (ca doar nu-l doare gura) si avem o mare fericire, printre multe altele, avem un curs valutar record. Multumim din inima partidului…USL
Nu ma reprezinta nici grobianismul, incultura si nici mitocania presedintelui! Ma reprezinta insa majoritatea ideilor si actiunilor sale politice. Pentru prima data dupa ’89, in mandatul sau, au ajuns la inchisoare, condamnati pentru coruptie, si cativa „rechini” si nu doar „plevusca”.
Dar pe D-voastra va reprezinta perfidia, viclenia si, mai ales, cinismul reprezentantilor USL? Va reprezinta cumva Crin Antonescu care a lipsit la peste 90% dintre sedintele Senatului unde a fost trimis de catre alegatori pentru a le reprezenta interesele? Sau va reprezinta un prim-ministru acuzat si dovedit de furt intelectual?
Ponta si Antonescu nu se retrag, ei pana nu cad in genunchi, pana nu se taraie ca sarpele nu se lasa. De sarpe scapi doar cand…
Ce inseamna „individ lipsit de sensibilitate fata de semeni” ? Oau ! Ori ce om normal nu trebuie sa uite ca acest „individ”, este presedintele tarii si mi-as dori sa ramana. Sigur ca s-ar putea si mai bine doar ca varianta cea mai buna pt. Romania este DOMNUL PRESEDINTE BASESCU. Cand cineva doreste sa-si impuna punctul de vedere cu atata agresivitate verbala, mie nu-mi suna a bine. In democratie trebuie sa acceptam si parerea celui de langa noi fara a ataca, pt. ca nu este de aceeasi parere. Eu Votez cu DOMNUL PRESEDINTE BASESCU, pt. ca este varianta cea mai buna in acest moment. Nu votez impostori si personaje care tradeaza poporul propriu.
“individ lipsit de sensibilitate fata de semeni” ?
Pai cam asa ca un chirurg ce taie burta omului dsa ii scoata apendicele infectat. Acum ai inteles?
E dureros desigur.
Ii admir si ii”admir” pe oamenii politici , ca si pe microbistii ce nu sunt direct impicati in fenomen ci doar fac galerie sau ii huiduie pe actorii politici „din teren”. Politicienii sunt entitati dincolo de BINE sau RAU , niste bieti bolnavi , fericiti de nefericirea lor , ce se zbat cu pasiunea inconstientei , stapaniti de drogul puterii. Morala pentru ei este o abstactiune ce slabeste fibra de luptator si este mimata ( ca si religia ) pentru ai deruta pe „prosti” si pe idealisti. Boala lor , extrem de contagioasa se propaga amplificat in mod grotesc in tribune , unde spectatorii orbiti de pasiune intra virtual in acest joc , care incet , incet ii macina in deziluzii , aruncandui dintr-o extrema in alta. Exceptie fac „comentatorii de partid” activistii marunti si lipitorii de afise , oameni ce nu stau niciodata la sfat cu constinta , ci doar castiga o bucata de paine sau numai aspira la ea , asa cum calului i se arata traista cu ovaz pentru a hamali eficient la caruta. altfel spus , daca politicienii mananca friptura , ceilalti se satura numai cu mirosul si cu iluzia ca participa si ei la ceva.
E greu de inteles dar in fine……..
De ce nu vede toata lumea la fel? Eu nu pot sa cred ca unii aplaudă actiunile mafiote ale USL’ului. De necrezut! M-am saturat sa ma contrez cu toti (edit admin), ma doare gura…si-mi pare rau ca ei sunt majoritatea. Ce trist!
Daca te doare gura propun sa faci o pauza.
Comentariu prost stimata „dora”.
Nu sint majoritatea, dar multi care sint inca de partea lui Ponta si Crin au niste interese… Si de aceea sint foarte vocali. Si mai sint desigur si cei care nu se informeaza sau se informeaza la Antene…
Nu sunt ei majoritatea, gresit, au impresia doar !!!
Sper ca oficiali europeni sa dea lovitura decisivă reţelei USL. Sau dacă nu este posibil, cel puţin să o provoace. Oricum USL se îngroapă singuri pentru că sunt autodistructivi, o dovedesc în tot ceea ce fac. Din nefericire o să distrugă si ce a mai rămas din România.
Ce a mai ramas nedistrusa de Basescu,vrei sa spui?
De exemplu eu şi viaţa mea, nu mă consider un distrus. Tu te consideri distrusă? (de Băsescu)
D’asta ai venit cu
LOVITURA DE STAT? Ca sa salvezi tara?
Da, si eu sper si mai mult trebuie noi ca popor sa ne adresam EUROPEI ! Noi dorim democratie nu hotie !
N-o sa aiba timp.
Un rau mai mare decit ati facut cind ati fost la putere, nu cred ca exista. INCOMPETENTILOR !!!!!!!!
Sintem in stare sa votam si un porc numai sa scapam de voi.
BRAVO! din cauza asta am şi ajuns aici. Din compromis in compromis la victoria cea mare USL.
Oficialii europeni incep sa dea indarat. S-au prins de minciunile ce le-au fost administrate de doamna Macovei, Basescu, Funeriu, Preda etc.
Sa o minti tu pe Merkel ca procedura suspendarii presedintelui nu e trecuta in constitutie, asa cum a mintit Basescu, e un act sinucigas.
Si iata ca UE face pasi inapoi si incepe sa recunoasca ca a fost mintita si manipulata.
Si cei de la UE pot fi mintiti.
consulta:
http://www.contributors.ro/wp-content/uploads/2012/07/Raport-MCV-iulie-20121.pdf
Radu,
Faptele de care pomenesti legate de dosarul de proxenetism al lui Codrut Marta si al sotiei lui, s-au petrecut acum 2 ani.
Iar dosarul abia acum apare.
De ce apare la 2 ani de la faptele petrecute?
Nu e clar ca aici ceva pute?
ANdrei, nu stiu daca sti asta, dar intr-o tara democratica se asteapta pana se aduna destule probe pentru a incepe anchetarea, nu poti sa intri in forta fiindca asa vrei tu si de multe ori dureaza foarte mult timp operatiuni de tipul acesta.
Asta este o presupunere SF.
Eu votez cu Basescu si acum si peste doi ani si peste alti cinci si tot asa, si il vreau presedinte pe viata, pentru ca vreau stabilitate si facem si economie la alegeri.
„Oricum nu exista altul mai bun”.
Este bine basistilor? Sunteti multumiti?
Cine pierde devine iepure de cimp pentru DNA. UE vrea circ si piine pentru multime.
@Felix
domnul Ion Iliescu nu mai are dreptul constitutional sa candideze – a consumat deja 3 mandate.
Stai ca nu mai inteleg. Vrei sa-l votezi pe Antonescu? Dar el acum nu candideaza ….. cred ca nici nu s-a trezit la ora asta.
Democratia va ingaduie si pe voi; de aceea statul va va construi separat un coteț.
Daca deschizi bine ochii vei vedea ca exista un rau si mai mare decat guvernarea PDL, iar acesta este lovitura de stat data de USL! Cat despre cresterea nivelului de trai promisa de actuala putere o sa te convingi in doar cateva luni. Ca sa nu mai vorbesc de marirea de salariu de 8% anihilata de caderea cursului de schimb valutar, provocata de ultimile actiuni ale USL. Eu am inceput sa simt deja aceasta „crestere” a nivelului de trai la statiile de benzina. Tu nu?
A vorbi vorbe e foarte simplu, mai rau stam la capitolul dovezi concrete.
Interesanta gandire, aceste afirmatii trebuiesc insotite si de argumente. Daca nu se luau acele masuri severe si eram mana sparta cu banii bugetului eram in pom in ziua de astazi. Acum e mai bine ca toata Eu. este pe noi si universitatile, in general scoala din Romania este blamata peste tot in lume din cauza maretului conducator USL-ist PONTA> Bravo, mandritiva cu cei doi ca si aveti cu ce…halal!!
Firesc; deocamdata e pus interimar, Crin.
Prin LOVITURA DE STAT.
La ce rau te referi, mai concret.
D-na Macovei, ati fost pomenita de un fost angajat la DNA aseara . Consider ca nimic din ce a spus nu va recomanda sa mai fiti reprezentantul Romaniei in CE. Dumneavoastra de ce nu demisionati ? Ati facut atat rau Romaniei incat nimic nu va permite sa cereti demisia altora. DEMISIONATI DUMNEAVOASTRA DE RUSINE , de nerusinarea cu care denigrati propria dvs, tara . Rusinos compirtament si
am cautat in draci sa aflu si eu ce a pomenit fostul angajat DNA cand a pomenit ce’a pomenit de v-a facut pe dvs. sa considerati alea-alea. pe Arte TV – nimic, in „22” – nimic, in Dilema Veche – nimic, pe TVR Cultural – nimic, in Convorbiri Literare – nimic, in Observatorul Cultural – nimic.
fitzi dragutza si ajutatzi-ma: unde „s-a produs” aseara numarul cu fostul angajat DNA ?
Nu trebuie sa am aceeasi parere cu dvs. De fapt am aceeasi parere contrara , domnule „Fitz” .
Si cautati ma bine, poate gasiti pe Trinitas.
Raul doamna draga il facem noi cei care refuzam sa ne informam si acceptam sa ne lasam manipulati. Ne facem rau noua, copiilor nostri si oamenilor demni si competenti care incearca sa ne reprezinte cu onoare. Macovei nu face nici un rau tarii astia. Ma bucur ca exista oameni ca ea si nu mai vreau sa fiu reprezentata de impostori si derbedei. Orice tara civilizata are niste reguli pe care fiecare adica eu, dvs, POnta Basescu si Mcovei trebuie sa le respecte. Europa a reactionat ptr ca aceste reguli nu s-au respectat. Nu e vina lui Macovei ca noi nu intelegem cum functioneaza un sistem democratic. Daca vrem sa traim intr-un astfel de sitem trebuie sa ne informam despre ce este vorba nu doar sa stam pasiv la TV sa ne spuna altii, mai bine sau mai rau intentionati.
Cetatene,
De ce nu vii tu sa traiesti in tara cu Basescu, Macovei & Co?
E foarte usor (si as zice si imoral) sa traiesti in alta tara dar sa votezi tu pentru cei care traiesc in tara ta natala si care vor trebui sa suporte rezultatul votului tau.
Pentru diaspora as recomanda sa fie mai putin vocala atata timp cat cei acei cetateni au ales sa traiasca in alta tara.
Nu ma refer aici la cei care se afla in afara granitelor tarii temporar, angajati cu contract ci la cei care au renuntat sa traiasca aici.
Si nu as vrea comparatii de genul: “Si Eliade, Cioran sau Ionesco si Branusi au ales sa traiasca in afara tarii″. Nu va ridicati la nivelul lor si nici conditiile politice de dupa Revolutie nu sunt comparabile cu cele care erau atunci cand au ales calea exilului.
Cu respect!
Eu traiesc aici, in tara
Ce vad?
LOVITURA DE STAT!
Tu?
cumva oscioare?
🙂
Sa fim seriosi. Ce conditii au fost dupa Revolutie, in afara de furaciune, minciuna, coruptie, anarhie totala.
Trebuie sa demisioneze pt. a putea acesti „oameni de bine” sa-si duca nestingheriti planul mafiot mai departe, frumos romanilor de bine, frumos !
Reprezentantul Romaniei trebuie sa fie, reprezentantul USL-ului nu, nu are cum sa fie.
Eu chiar nu inteleg cum de exista atata ura in comentarii….
In definitiv, daca mintea este intunecata de sentimente, nu va scoate la iveala idei coerente .
Este in firea noastra a romanior sa nu ne asumam nimic-niciodata si sa gasim vinovati . mai nou Dl Basescu este de vina pentru absolut orice nefericire din viata oricui?
Zilele trecute, intr-o comuna din Oltenia 4 tarani il injurau de zor pentru ca e seceta si culturile sunt compromise,,,,Normal, E singurul nume important care in mintea lor si care ar trebui sa puna eventual pile si la Dzeu.
Dar ma intreb:
de ce oare nu ati fost atat de vehementi si in momentul in care de-a lungul acestor multi ani parlamentarii sunt solidari intre ei, indiferent de coloratura, si au facut ABSOLUT orice pentru a se proteja de ANI si DNA?
de ce nu v-ati revoltat si in momentul in care au votat aproape in unanimitate pentru a nu se mai publica averile proprii?
de ce nu v-ati revoltat pana in 2000 cand tot ce insemna industie si economie de vanduse pe 1 leu?
de cate ori ati scris deputatului sau senatorului caruia i-ati oferit prin vot un mandat, face orice altceva in parlament inafara de a va apara voua convingerile si drepturile??
credeti ca eu sau oricare dintre Dvs ati fi plagiat in acelasi mod grosolan, am fi avut circumstante atenuante, cun are Ponta?
Lipseste bunul simt acestui popor.De la cap la coada…
@valeria
Subscriu la ideea dumneavoastra!
Asa este Valeria, daca aveam altfel de oameni, Romania arata altfel. Cu astfel de nimicuri doar nimic o sa fim. Pacat de faptul ca in ultimul timp s-au facut pasi importanti pt. democratie si in doua luni au sters toata aceasta munca si sacrificii.
De ce? Simplu. Vezi stenigramele PSd din 2003! Cu „materialul clientului”
🙂
Sa nu exageram , nu lipseste bunul simt intregului popor, doar securistilor si activistilor lui ilievici iliescu care nu sunt decat vro 500 de mii sa spunem.Latra impotriva lui Basescu aia care nu mai pot fura ca le e frica de JUSTITIE, si de puscarie.
Si pentru ca ieri Ponta a declarat ca „procurorii DNA se poarta in mod stalinist cu medicii” psd care au incercat sa-l scoata pe Nastase din puscarie.
Pentru ca un prim ministru nu are voie sa se pronunte la adresa procurorilor , sa intervina in anchete, sa intimideze si ameninte procurorii.
Pentru ca Ponta-prim ministru nu poate iesi din haina de presedinte al mafiotilor PSD , exact ca acum un an cand ameninta ca isi vor tine sedintele sub ferestrele DNA dupa arestarea baronului Nicolaescu si ca atunci cand ameninta procurorii cu arestarea si ca atunci cand Corlatean cerea arestarea procurorilor din cazul Nastase si ca acum doua saptamani cand Corlatean cerea sanctionarea judecatoarelor care l-au condamnat pe Nastase.
Pentru ca Antonescu in calitate de Presedinte al Romaniei a declarat ieri ca se va implica in mod direct in campania electorala, anuntand astfel ca va incalca Constitutia Romaniei si ca „una spune si alta fumeaza” si ca Basescu nu are voie nici sa vorbeasca pentru ca astfel incalca Constitutia iar el Repetentul o incalca cum si cand vrea muschiul lui de dublu repetent.
Ponta e PrimMinistru? Crin e presedinte?
In urma
LOVITURII DE STAT
pusa la cale de catre usLASI, nu?
🙁
:)))))))) O intreaga tara s-a cutremurat la auzul vestii.
MP
Trecand peste exagerarile antevorbitorului, dumneavoastra vi se pare normal ca domnul Basescu, suspendat, sa beneficieze de serviciile STS? Fara nici o ironie, e doar o intrebare.
mrjack, stiai ca presedintii beneficiaza de paza SPP chiar si dupa finalizarea mandatelor. Nu? Este prevazut in lege. Domnul Iliescu beneficiaza. Domnul Constantinescu beneficiaza. Crezi ca Presedintele comunica cu SPP prin linii nesecurizate?
Fostii presedinti, etc. beneficiaza de servicii SPP – adica SERVICIUL DE PROTECTIE SI PAZA. Nu STS – SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE.
Nu-mi spune, avea Basescu nevoie de tehnica STS ca sa-si sune sepepistu’ sa vada daca vine ala la program dimineata… hai ca esti simpatic, zau. Dau o inghetata… 😉
Traian Basescu este
Presedintele Romaniei!
Nu stiai? Cauta pe pagina institutiei. Doar nu crezi ca este Crin?
Este foarte amuzant Dle. Politeanu.
Pe mine ma intereseaza doar daca este o incalcare a legii sau nu. Puteti raspunde?
Legalitatea este foarte simplu de dedus. Mai precis, ilegalitatea. Uite ce zice Legea nr.92/1996, prin care este reglementata functionarea STS:
Capitolul I
art. 1, alin. 1: STS este organul central de specialitate, cu personalitate juridica, ce organizeaza, conduce, desfasoara, controleaza si coordoneaza activitatile in domeniul telecomunicatiilor speciale pentru autoritatile publice din Romania si pentru alti utilizatori prevazuti la Anexa 1.
Anexa 1:
Lista utilizatorilor
1. Parlamentul Romaniei
2. Presedentia Romaniei
etc. (irelevant in continuare)
In cele din urma,
Constitutia Romaniei:
ARTICOLUL 98
(1) Dacă funcţia de Preşedinte devine vacantă ori dacă Preşedintele este suspendat din funcţie sau dacă se află în imposibilitate temporară de a-şi exercita atribuţiile, interimatul se asigură, în ordine, de preşedintele Senatului sau de preşedintele Camerei Deputaţilor.
Prin urmare, vacantarea functiei, suspendarea din functie sau imposibilitatea de exercitare a functiei au efecte echivalente prin Constitutie.
In concluzie, domnul Basescu, Presedinte suspendat, nu are dreptul sa beneficieze de serviciile STS. Deci, este o incalcare a legii.
@ Mr. Jack
Multumesc pentru lamuriri. Le stiam si eu foarte bine. As fi vrut un raspuns din partea cuiva care ESTE in tabara lui Basescu.
Punctual:
– nu a abrogat OUG 41, ci a respectat Parlamentul Romaniei – in primul rand ca institutie – lasandu-i pe alesi sa aduca amendamente textului ordonantei, punand-o in linie cu legea Referendumului si cu prevederile CCR.
– nu a abrogat OUG 38, dar prevederile din aceasta declarate neconstitutionale sunt suspendate oricum de decizia CCR, si inca o data, lasa Parlamentul Romaniei sa incerce aducerea acesteia intr-o forma constitutionala.
– „indoieli serioase” nu inseamna certitudini. Daca de fiecare data in istorie, atunci cand un grup de oameni respectabili pentru vremea lor au avut indoieli serioase, persoana sau grupul care le cauza ar fi trebuit sa nu-si sustina punctele de vedere, probabil ca si in ziua de azi am fi considerat ca pamantul e plat. Ponta sau USL sa plece atunci cand niste alegeri vor determina un alt partid sau alianta politica drept castigatori, nu pentru ca exista „indoieli”.
– solicitatul de demisii pentru „tonul dur” si „indoieli” este absolut comic. Practic, dumneavoastra sustineti ca ar trebui ca oricine la care se ratoieste putin CE, indiferent de vointa electoratului din tara lui, de opinia proprie, etc. trebuie sa plece. Nu stiu cum or percepe altii lucrul asta, dar pentru mine ca cetatean roman ar fi de-a dreptul umilitor sa faca asta. Asa cum am fost mandru acum cateva zile pe UE, pentru ca s-a opus ACTA si implicit incercarilor de eliminare ale unor drepturi si libertati cetatenesti ale SUA (aviz anumitor europarlamentari romani care cereau amanarea, si apoi se abtineau de la votul in plen… nu vreau sa dau nume 😉 ), tot asa pot fi mandru daca guvernul meu nu se comporta ca un vasal al „Binecuvantatului Imperiu Roman al Natiunii Germane”.
In incheiere, raportul MCV il poate accesa orice curios aici:
http://ec.europa.eu/cvm/progress_reports_en.htm
De curiozitate, am citit raportul, nu de alta, dar sa gasesc si eu unde scrie „nu avem incredere in Antonescu / Corlatean / USL / Ponta”. Avand in vedere ca nu am gasit, nu pot decat sa trag concluzia ca sunt interpretarile dumneavoastra personale. In final, puneti intrebarea „Noi de ce trebuie sa avem incredere in ei?” Ei, permiteti-mi sa va intreb: Eu de ce trebuie sa am incredere in dumneavoastra?
n-ati gasit „nu avem incredere in Antonescu / Corlatean / USL / Ponta” ptr. ca limbajul diplomatic difera total de limbajul uzual al Facultatii de Medicina Veterinara din cadrul Universitatii de Stiinte Agricole.
@ Dragos: se spune ca o imagine face cat 1000 de cuvinte. Uite una cu dedicatie (ca tot va place medicina veterinara):
http://www.quickmeme.com/meme/35s98u/
mrjack, tu ai serviciu?
Nu este o întrebare ironică e o curiozitate, pentru că bănuiesc, îţi ia foarte mult timp să scrii mereu atât de mult!
Sau poate eşti foarte pasionat?
P.S. Dacă îmi răspunzi te rog scurt nu am răbdare să citesc până la sfârşit.
Servici efectiv nu, am 2 magazine, dar nu-mi ocupa foarte mult timp managementul lor.
postac usLAS, nu?
In locul tau m-as rezuma la postarile pline de substanta pe care le reusesti in rest: „lovitura de stat, lovitura de stat!!!!!”. PS: vezi sa nu te ia la ochi o guerilla dusmanoasa cand iesi din Casa ca doar e lovitura de stat… Drepti
ceva-ceva stii tu, decat ca’i ca’n bancul ala cu Radio Erevan „Intrebare: – Este adevarat ca cetateanului Ivan i s-a dat o masina ? Raspuns: – Da, este adevarat, dar nu este vorba de cetateanul Ivan ci de cetateanca Ludmila, nu este masina ci este bicicleta, si nu i s-a dat ci i s-a confiscat”.
nea @gelule, de bine/rau pedelacii una-doua/pac-pac au ridicat imunitatile unor alde Ridzi, Pasat, Boldea, gen. ei n-au facut zid/scut ca dl. Nastase (N0049) in jurul unor alde Bivolaru, Nicolaescu, Catalin Voicu, gen. ca sa nu mai spun ca ministrul de justitie al guv. Boc nu si-a permis niciodata, da’ niciodata ! sa ameninte procurorii, asa cum a facut-o entuziastul Titus Corlaten.
si aceeasi pedelaci impreuna cu marinarul turmentat si agresor de copii au girat furtul robertei pe legea pnsiilor. Atunci a informat fiica de general de securitate, fost procuror comunist si actual europarlamentar Comisia Europeana? Sunt sigur ca da, si ei nesimtitii nu au bagat-o in seama. Cred ca si pe blog a declansat o campanie dura la acea vreme.
Mai usor cu limbajul.
Multumesc,
MP
Crezi ca ei pot altfel?
Eu nu cred.
Cei care combat aici pe Monica Macovei sunt absolut sigura ca fac parte din partidele care au tradat pdl ul, reprezinta hotii carora li s au micsorat conturile si acum sunt disperati sa fie iar la butoane, jurnalistii deveniti carpe in grupul voiculescu, de ce nu prieteni cu cuplul ponta antonescu, ca prea le seamana la exprimari halucinante si fara sens – vehiculeaza niste comparatii cu trecutul care n au nici o relevanta, dar pentru a pacali oamenii nascuti in 89 care acum au drept de vot, mint cu o ticalosie fara seaman fiindca stim bine cum s a invatat in scoli in ultima vreme, de fapt acum 10 ani copiii mei imi cereau bani sa plateasca cursurile profesorilor care amenintau ca nu i trec clasa daca nu invata dupa cursul lor, de ex. si actualmente pe unul din copiii mei nici nu l intereseaza sa voteze …
dar chiar asa de ignoranti am devenit sa nu pricepem ca datorita unui iliescu comunist unui voiculescu securist oamenii se lasa invrajbiti de minciuni si putem cadea in plasa totalitarismului? chiar voi generatia de azi vreti sa probati cu adevarat asta? de ce nu va credeti parintii, batranii care au trait inaitne de 89 – vi se ia ochii si auzul cu ipocriziile lui ponta si antonescu care cand deschid gura rostesc numai ineptii?
O singura observatie:
Spui
„partidele care au tradat pdl ul, ”
Nu PDLul a fost tradat.
Romania a fost tradata ca urmare a
LOVITURII DE STAT
pusa la cale de catre usLASI.
In rest, merge ce spui 🙂
Raportul pe justitie publicat miercuri de Comisia Europeana aduce tara noastra din nou in atentia jurnalistilor straini, care apreciaza ca „UE arata Romaniei cartonasul rosu pentru nivelul scazut al democratiei”.
Documentul precizeaza ca masurile adoptate recent de Executivul de la Bucuresti genereaza preocupari serioase privind nerespectarea principiilor fundamentale si ridica „indoieli serioase privind angajamentul fata de respectarea statului de drept sau privind modul in care este inteles statul de drept intr-un sistem democratic pluralist”.
Le Monde face un rezumat al mesajul lansat de presedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, „pe un ton neobisnuit de viguros”, catre guvernul de centru-stanga al premierului Victor Ponta.
„Evenimente extraordinare au zguduit recent Romania, dar autoritatile de la Bucuresti trebuie sa inteleaga ca toate tarile membre ale Uniunii Europene trebuie sa respecte statul de drept si independenta justitiei. Pentru ca principiile de baza ale democratiei, nu pot fi incalcate din cauza certurilor politice”, a declarat Barroso.
Cu un asemenea bilant, Romania va rata, fara indoiala, unul dintre principalele sale obiective – fortarea intrarii in Spatiul Schengen, comenteaza jurnalistii francezi.
Deci „dragi toarashi si preteni” Adio Schengen, Adio recunoasterii meseriilor si muncii la liber in spatiul comunitar. Sa le spuneti asta romanilor dornici sa lucreze in spatiu Schengen, caci pentru voi nu este o problema , pentru voi cei fara meserii, caci latratul ,propaganda , minciuna , hotia si plagiatul nu sunt meserii recunoscute afara.De nu va veti ascunde ca sobolanii pentru raul facut romanilor, mai e putin!
Voi ati intrebat pe romani daca vor in Schengen? Daca faceti un referendum si nici 10 % nu vor vrea sa intre in ceva despre care nu au idee, ce o sa faceti ca Mircea Badea in piata Universitatii?
Aici n-ai dreptate. Atunci cand cea mai mare parte din societatea romaneasca, si 100% din clasa politica, au fost de acord sa intram in UE, si avand in vedere ca legislatia Schengen este parte din aquis communitaire, adica din legislatia comunitara, implicit am acceptat cu totii si asumarea criteriilor pentru accederea in spatiul Schengen. Nu are cum sa faca obiectul unui referendum asa ceva… sau vrei in UE, sau nu, intrebare care nu a fost pusa, intr-adevar, in cadrul unui referendum, dar asta nu inseamna ca au existat critici ale accederii in UE in societatea noastra exceptand foarte putine voci extremiste (PRM).
Ceea ce nu spun PDListii este faptul ca, tehnic, conform criteriilor impuse de UE initial, accederea in Schengen n-are nici o legatura cu ce se intampla acum in Romania, ca neacceptarea Romaniei si a Bulgariei in Schengen pentru altceva decat a fost stabilit de UE de la bun inceput ar insemna o schimbare a regulilor jocului din mers (si parca it’s a no-no din punctul lor de vedere), si ca daca nu vor fi ridicate obiectiile la adresa Romaniei si Bulgariei, asta se va intampla pentru ca unele state occidentale au interesul (economic) sa traga de timp in ceea ce ne priveste cat mai mult posibil, si nicidecum n-au legatura cu „democratia”, „statul de drept” si ce Doamne iarta-i mai spun ei pe la televizor seara.
„Ceea ce nu spun PDListii este faptul ca, tehnic, conform criteriilor impuse de UE initial,…”
Da’ usLASILOR le-ai spus asta? Vad ca incurci partidele rau de tot. Sa fie o eroare?
Nu cred.
Ce spui face parte din strategia pentru
LOVITURA DE STAT.
Prietene, iti recomand cu multa bunavointa sa bei apa inainte sa scrii. Sau macar sa asculti sfaturile domnului Basescu referitoare la cantitatea optima de gheata in wiskey, ca omul se pricepe…
Cand ai inceput sa insiri „ideile”, pe cine ai intrebat? sau si tu esti „ales al poporului”, precum Ghise?
CURAJ SI DETERMINARE DOAMNA MEA, !!!! FA TI DATORIA FATA DE POPORUL ROMAN !!! EXEMPLUL INCEPE DE LA VOI!! SUCCES!!!
intrebare : credeti ca usl-ul ar fi inca in stare sa foloseasca Ordonanta de Urgenta 41 ? nefiind abrogata , pot oare inca sa pretinda (daca nu vor avea prezenta de minim 50%+1) ca OUG-ul este cel care se aplica , si ca prezenta minima nu e obligatorie ?
Pai usLASII ce legatura au cu legea? Indiferent ce, trec prin Parlament. Si legea gravitatiei, daca le sta in cale. Repeta asta zilnic.
De ce crezi ca e
LOVITURA DE STAT?
Ca a zis „politrucul” Barosso?
Multa, f. Multa rautate si patimain toate exprimarile dvs. Dna Macovei. Cred ca a cum cateva zile v-am adresat cateva intreberi, nu ati avut timp sa raspundeti. Oricum va multumesc.
Cred ca nici un politician din Romania nu poate vorbi de demisie de onoare, pentru simplu motiv ca nu cunoaste termenul. Ati facut un rau ireperabil prin pripa cu care denigrat poporul roman, nimeni si nimic nu va da dreptul sa faceti asta, nici macar nu v-am cerut-o vreodata. Ati mers prea repede, ati intrat in panica, nu inteleg cum poate un om care se considera un justitiara sa sacrifice in lupta politica tocmai idealul unui justitiar:ajutorul celor nevinovati.
Mare confuzie faci intre poporul roman si gasca GRIVCO, organizatoarea
LOVITURII DE STAT!
Sau asta e rolul tau? Te cred 🙂
Doamna Macovei, trebuie sa organizati o conferinta de presa in care sa lamuriti oamenii ca
1. Nu ati „denigrat” tara, ci guvernul totalitar instaurat.
2. Informatiile pe baza carora au reactionat forurile europene au fost aprovizionate de catre ambasadele in pricina. Iar Comisia Europeana a reactionat pe baza unui raport intocmit de observatori impartiali europeni. Nu pe baza barfelor cum tot incearca sa spuna unii.
3. Sa-i intrebati pe Domnul Ponta si Antonescu de ce au „denigrat” tara in ianuarie impreuna cu Claudiu Craciun in Parlamentul European.
Radu,
Ce guvern totalitar visezi frate?
Cand Basescu si Boc impuneau legi doar prin asumarea raspunderii, fara votul parlamentului, aia nu era dictatura?
Cand Basescu anunta arestari in vami cu cateva zile mai devreme de a avea loc, cand negocia cu FMI in locul guvernului, cand impunea legi sau il demitea pe Arafat la tv?
Asta nu era abuz?
Serios? Guvernul condus de plagiatorul de renume mondial, Victor Ponta, iti pare ca se ocupa de altceva decat de impunerea dictaturii usLASE?
Pai de ce au mai dat
LOVITURA DE STAT?
PS Confunzi cam multe dar inteleg: pe asta se bazeaza usLASII!
Acelea erau devieri minore de la normele constitutionale din moment ce Vestul nu a considerat necesar sa intervina in ciuda auditului domnilor Ponta si Antonescu din Parlamentul European. Nu se compara cu ce fac astia acum.
Doamna Monica Macovei,
In cele ce urmeaza, ca o continuare a consideratiilor privitoare la problematica suspendarii din functie a Presedintelui Romaniei, consideratii pe care le fac – repet – in interes public, pentru apararea Constitutiei si a autoritatilor publice, voi dovedi ca suspendarea Presedintelui Romaniei este INEXISTENTA.
Mai precis, hotararea de suspendare nu este luata de organul prevazut de art. 95 alin. (1) al Constitutiei.
Intr-adevar, este de retinut ca textul art. 95 alin. (1) al Constitutiei dispune ca Presedintele Romaniei “poate fi suspendat din functie de Camera Deputatilor si de Senat, in sedinta comuna, cu votul majoritatii deputatilor si senatorilor, dupa consultarea Curtii Constitutionale”.
Subiectul de drept constitutional investit (cu i de dupa i) asadar sa-l suspende pe Presedintele Romaniei este adunarea rezultata din reunirea celor doua Camere ale Parlamentului ori, altfel spus, cele doua Camere reunite ori in sedinta comuna.
Vazand insa continutul Hotararii nr. 33/2012 a PARLAMENTULUI ROMANIEI constatam ca hotararea de suspendare apartine Parlamentului Romaniei, nu Camerei Deputatilor si Senatului, in sedinta comuna, cum dispune art. 95 alin. (1) al Constiutiei.
S-ar putea obiecta, desigur, ca o hotarare a celor doua Camere in sedinta comuna este, in fond, o hotarare a Parlamentului. Ca nu-i intotdeauna asa o dovedeste dispozitia cuprinsa in art. 63 alin. (4) al Constitutiei, cu trimitere la alin.(1), (2) si (3) ale acestuia. Anume, in cazul in care Parlamentul este dizolvat, mandatul Camerelor se prelungeste pana la intrunirea legala a noului Parlament, in aceasta perioada neputand fi adoptate, modificate sau abrogate legi organice; in logica textului, de vreme ce nu se interzice, in aceasta perioada Camerele pot adopta legi ordinare, care insa nu pot fi puse pe seama Parlamentului, de vreme ce este dizolvat. Mai clar spus, o lege ordinara adoptata de Camere in perioada in care Parlamentul este dizolvat nu poate avea in preambulul ei, in calitate de emitent, Parlamentul, ci doar Camerele. O asemenea lege nu poate fi pusa pe seama Parlamentului, ci numai pe seama Camerelor.
In logica de exercitare a suveranitatii nationale, intr-adevar, nu Parlamentul, in calitatea sa de organ reprezentativ suprem al poporului, il suspenda pe Presedintele Romaniei ci, dupa cum dispune art. 95 al Constitutiei, Camerele, anume in sedinta comuna. Ratiunea pentru care Constitutia da Camerelor in sedinta comuna competenta de suspendare, si nu Parlamentului, cum scrie in Hotararea nr. 33/2012 pusa pe seama acestuia, tine de logica interna a Constitutiei, din pacate inca necunoscuta.
De observat ca in Constitutie nu este reglementata nicaieri procedura de adoptare a unei hotarari a Parlamentului, in calitatea lui de organ reprezentativ suprem al poporului, ci numai a hotararilor Camerelor (v., de ex. art. 67 si 76 ale Constitutiei).
Din cele expuse mai sus rezulta ca suspendarea a fost hotarata de un organ necompetent. Faptul ca in finalul Hotararii sus-mentionate se arata ca ea a fost adoptata de cele doua Camere in sedinta comuna nu conduce in mod automat la concluzia ca Hotararea este a Parlamentului – a se vedea exemplul de mai sus , respectiv nu conduce la constitutionalitatea suspendarii, respectiv nu produce nici un efect juridic, atata vreme cat emitentul este alt subiect decat cel nominalizat de Constitutie.
Al dvs., Valeriu Mangu
Deci e
LOVITURA DE STAT,
Valeriule, nu?
Nu ocoli cuvintele, te rog.
O fi Basescu cum o fi…Dar mai bine cu el decat cu niste oameni care dau in institutiile statului fara scrupule!
Pacat ca s-a ajuns aici….in situatia sa decidem dintre 2 rele.
Nu sunt fan Basescu, dar nici nu pot gasi de buni niste oameni genul Ponta sau Antonescu! Oricum poporul roman are ultimul cuvant! Sa faca Dumnezeu sa voteze cu mintea clara si limpede si in adevar!
Aveti dreptate cu demisia,dar a lui Basescu si a celor ce-l pupa-n dos zi de zi.
Esti reconoscibil din avion, usLASULE!
Voi aveti lista cu „cuvintele” de identificare?
Asa pare 🙂
Ha,ha!
Cica-l pupa-n dos pe Basescu unii zi de zi!!!
Mai pupati in dos ca Ponta, Antonescu si Voiculescu ceas de ceas n-a mai fost nimeni de la Nicu si Leana Ceausescu.
Comunistii si fascistii au falsificat tot timpul realitatea si istoria, e deja istorie
Si acum la ale noastre.
D-na Macovei acum poate intelegeti de ce eu si altii ca mine am sustinut neconditionat Guvernarile Boc, pentru ca am prevazut ca se va ajunge aici unde s-a ajuns, la situatia din Belarus.
Acum poate realizati de ce de multe ori va intrebam si pe dvs si pe dl Preda cand ii cereati demisia lui Boc : „dvs de fapt pe cine reprezentati de fapt?”, pentru ca daca Boc ramanea la guvernare nu se ajungea in situatia actuala condusi de o adunatura fascisto-comunistoida.
In 2008 avertizam de derapajele extremist-nationaliste ale lui Antonescu si liderilor pnl si ca Antonescu i-a luat locul lui Vadim si pnl a luat locul prm-ului.
Uite ca azi, mai mult se dovedeste ca Antonescu si pnl au derapat spre fascism.
Despre Ponta si psd v-am avertizat din 2010 privind declaratiile si orientarile lor spre Rusia si China, imprumuturi din China, investitii din China, reluare relatiilor economice cu Rusia, de parca Romania ar mai avea o economie centralizata si nu traim intr-o economie de piata unde agentii economici isi aleg partenerii de afaceri.
Ati uitat ce atacuri au venit prin 2007 din partea actualilor pucisti la „axa Bucuresti -Londra -Washington”, cum pnl a incercat sa scoata Romania din NATO atunci cand Bijboaca anunta retragerea trupelor din Irak, cum Tariceanu ataca „marele licurici” si ne anunta ca trebuie sa fim apropiati de Europa nu de USA, caci traim in Europa. Iata cat de apropriati de Europa s-au dovedit a fi psd+pnl,atat de apropriati ca ne-au scos din ea si ne-ai integrat in Rusia.
Cand loveati in Boc faceati jocurile pucistilor si in randul cetatenilor asaltati de manipularile A3 si surorilor induceati si mareati confuzia.
Acum v-ati convins ca cei mai vocali si dornici sa reformeze pdl-ul erau pucistii si slugile lor, lasand la o parte nemultumitii , carcotasii si naivii cronici?
îmi pune o amică pe FB următorul ”share”:
”incredibil aparat, domne’… deci tocmai m-au sunat, pe Romtelecom, unii de la „un institut de sondare a opiniei publice” care, firește, știau și cum mă cheamă, nimic anonim (conița intervievatoare a uitat însă să se prezinte). discuția a decurs cam așa: – vă sunăm în legătură cu referendumul. știți că dacă nu se prezintă 9 milioane la vot, referendumul nu va fi validat, indiferent de rezultat? – adică rămîne în funcție Traian Băsescu, zic eu. – da, deci pentru demiterea lui Traian Băsescu trebuie să mergeți la referendum și să puneți ștampila pe DA. mergeți la vot? -nu merg, zic, că nu-s de acord cu ilegalitățile prin care s-a ajuns la referendumul ăsta. – mulțumesc, o zi bună!, mi-a tăiat-o cucoana, pînă să mai spun ceva. evident, nu a fost vorba despre vreo „sondare” a opiniei, ci sugestie clară de a vota „da”. alo, USL, ete că „NU”, bre!”
nimic surprinzător.
Oare dece nu a comentat D.na Macovei atunci cand PM Boc (respectiv fosta Putere) a modificat o lege organica, asigurandu-i Presedintelui imovabilitatea, prin ratificarea demiterii salenumai in cazul prezentei a jumatate + 1 dintre alegatori. Toto asa a fost ales ??? Nu este corect ca in ambele cazuri – alegere si demitere – sa se aplice acelasi algoritm ???
Nu sunt angajat politic, sunt un simplu cetatean, dar situatia actuala, cainarile D.nei macovei (si a altora) pe la usile Cancelariilor europene mi se par dezgustatoare. Mai ales cand acestia, romani fiind’ cer „pedepsirea” Romaniei. Si mi se pare stranie pozitia PM Ponta de cedare la OG care aducea la normal algoritmul demiterii (rebocarii). Dar, vorba D.lui Badea – traim in Romania si …
Pentru cineva care se „informeaza” de la Badea, e firesc.
Despre cum arata legaea inainte sa o modifice aia dinainte de Boc, ai aflat ceva? Cine a PROPUS modificarea aia de care faci vorbire, ti-a spus Miurciulica?
Nu cred.
LOVITURA DE STAT
se sustine cu… 🙁 Da’ multi.
câteva întrebări, d-na Macovei :
-De ce tace regele Mihai???
-de ce tace Emil Constantinescu???
-dar Alina Mungiu Pipiddi (Chirițoaia Șivilă)??? (dintre multi altii)
Sper sa devina publice
Este inadmisibil ca un roman(???)sa se comporte asa, fata de tara sa. Denigrare, raspandire de zvonuri mincinoase in scop de manipulare a multimii. Pe CINE serviti stimabila, inafara de Basescu, pt. ca pe noi nu, si nu ne reprezentati. Tara asta nu-i a voastra, ci a urmasilor urmasilor nostri, pe care voi PDL-istii a-.ti inrobit-o, furand VIITORUL copiilor nostri
Este INADMISIBIL sa MINTI in halul asta.
E clar despre ce vorbescu, daduta, nu?
PS Tu chiar crezi ce spui sau e asa o mica „datorie” patriotica?
Doamna Monica Macovei,
Un observator atent ar putea sa constate ca, pe legislatia existenta in clipa de fata, exista cel putin trei motive de ordin constitutional si, respectiv, legal pentru care referedumul ar putea fi invalidat, indiferent de rata de participare si indiferent de rezultat.
Al dvs., Valeriu Magu
Corectez semnatura: Mangu
Domnule Politeanu,
Vad ca postati mesajele care ma jignesc pe mine personal, cum ar fi acel mesaj in care mi se spunea ca parazitez sistemul de sanatate fiindca sunt medic rezident.
In schimb, mesajele in care eu ripostez mai dur le cenzurati.
OK, am vazut cum e cu cinstea pe acest blog.
Stimate domn,
Aveti publicate 79 de mesaje in aceste ultime zile. V-am cenzurat 2 sau 3 mesaje mai dure, cred. In jumatate din cele 79 publicate o faceti mincinoasa pe Monica Macovei, pe al carei blog scrieti. Daca nu va convine gradul de toleranta si transparenta al acestui blog, puteti sa nu il mai vizitati.
O zi buna,
Mihai Politeanu
Bun, dar mesajele dure ca ma jignesc pe mine, cu alea cum ramane?
Pe alea de ce nu le cenzurati ?
Stati calm, ca sunt zeci de mesaje ale sustinatorilor lui TB care nu apar. Daca mi-a scapat vreunul cu cuvinte vulgare sau profund jignitoare, mea culpa.
Pe ce te bazezi cand afirmi ca nu sunt cenzurate?
Ei uite, de aia trebuie demis Basescu.
Fiindca cineva, intr-o logica nesimtita si imbecila, cuteaza sa ne acuze pe noi medicii ca suntem paraziti, fiindca asa crede tovarasu Basescu.
Gandire ceausista.
Asa zicea si Ceausescu, ca noi medicii suntem paraziti si ca nu producem nimic.
De aia trebuie demis.
felicitari pentru frumoasa si nobila meserie ce v-ati ales-o. cu imens respect si-n speranta ca nu veti interpreta gresit, as avea 1 intrebare la domnia voastra: de cand si ce guvernare a eliminat avizul psihologic obligatoriu ptr. exercitarea meseriei de medic rezident ?
Dar cand candidezi la presedintia Romaniei nu trebuie facut un test psihologic ?
Intreb si eu.
Nu. Medicul nu este „ales”, ci este angajat: de aceea, el merge la aviz. In caz ca nu indeplineste conditiile de sanatate mintala, el este pensionat. Presedintele, in caz de pierdere a sanatatii psihice, este, de obicei, ignorat la alegeri, sau, daca pierderea sanatatii mintale se produce in timpul mandatului, este trecut pe linie moarta (vezi Eltin, alcoolic), asasinat (vezi sfasitul lui Kennedy, alcoolic si dependent de droguri) sau redus la stadiul de leguma (vezi sfarsitul lui Stalin, senil). Medicii, asadar, sunt pensionati cu onoare si recunostinta din partea societatii pentru activitatea de cand erau sanatosi.
Mai exista ocazional cate un democrat convins si european care le taie salariul cu 25% si le impoziteaza pensia. In alte situatii, democratul convins si aparator al drepturilor cetatenilor le mai mareste si TVA-ul, si ii sfatuieste sa plece din tara lor, ca doar pierd vremea de pomana acolo. Si se mai intampla, in 2-3 ani, ca democratul mai sus metionat sa le reduca nivelul de trai atat de mult, incat de la partea cu „pensionati cu onoare” sa ramana doar „pensionati”. Nu?
Oricum, ar trebui sa stie cel care ne-a jignit pe noi medicii, ca daca toti medicii ar lucra in privat, pe dumnealui l-ar costa o operatie de apendicita cat salariul lui pe un an.
Si oricum, chiar si in vest, tot pe baza de asigurari de la stat e sanatatea.
Dar probabil ca in romania exista si aici ceva interese, de voia Basescu sa privatizeze si sanatatea.
Basescu voia sa privatizeze sanatatea? acum cum e? Macar plateau toti medicii impozit pe venitul REAL. De asta ce zici?
Zic ca daca ar fi fost cum zici tu, te-ar fi costat o simpla consultatie cat salariul tau pe o luna.
Asta zic.
Dragi concetateni cu regret constat ca cei ce-l doriti pe Basescu in continuare sunteti comunisti sau hitleristi adica extremisti dupa exprimarile reutacioase sipline de ura , Mai oameni buni democratie inseamna schimbare in politica mai ales , ce vreti sa stea Basescu pe viata ca Ceausescu ? Daca m-as referi la persoana lui si nu la functie sau la stanga dreapta ci repet doar la persoana lui unde vedeti atata inteligenta ? in piraterie si minciuna? Unde vedeti moralitatea unui om in asa o functie ? In intrigi intre toate clasele sociale intre politicieni ete, in comportament vulgar, in hahaiala, ? Ce are bun acest om decat ca-i smecher vulgar minte cu nerusinare in fata noastra, are o perceptie proasta in afara tarii etc . Ne meritam soarta ptr ca ca romanii vad ca o mare parte prefera asemenea comportamente la un presedinte de tara si-l prefera pe viata in fruntea tarii, Cat despre Monica Macovei este un om frustat o figura politica, juridica de ne luat in seama este este doar un om rautacios, invidios , nu pretuieste pe nimeni, paremi-se ca nu are nici copii , poate de asta emana atata rautate . Votati DA iar in toamna il alegem presedinte pe Cezar Preda, Blaga sau pe Cristian Boureanu ca tot isi arata coltii la noi pe televizor ca un sadic, Fiti patrioti si mergeti la vot sa hotaram noi toti daca suntem onesti, daca avem interese …….. Dumnezeu ca mila .
M.Macovei are un copil, imi cer scuze nu stiam sigur .
Dupa laturile aruncate in comentariul dumneavoastra precedent, asta a fost cea mai mica problema. Vi l-am publicat, dar pe viitor incercati sa nu mai jigniti in halul asta.
MP
Stimata doamna, va rog sa ma lamuriti si pe mine cu ceva…de ce suntam in situatia sa apelam la demisia din constiinta a unuia fara constiinta? Ce legi sunt astea, a caror incalcare nu este urmata de sanctiuni? Si, pe urma: populatia voteaza ca un partid sa aiba un anumit numar de locuri in Parlament, da? In functie de asta, se stabileste componenta unui guvern…cum ne-am pricopsit cu altceva decat am votat? Si, daca s-a intamplat (lumea interlopa nu-i o noutate si este dreptul ei sa-si apere pielea inclusiv prin minciuna)…ce mijloace de sanctiune si reparatie ne stau la dispozitie in mod legal? Ce alta soarta avem decat sa platim din buzunar cam 100 RON pe luna (din cele 3 sute de euro salariu minim net pentru absolvent de facultate, diferenta de curs valutar, echivaland cu doua zile de munca) taxa pe … pe ce e taxa asta noua, doamna? Cu ce ma aleg in schimbul a 100 RON (suma in crestere) pe fiecare luna de guvernare nelegitima pe care ii platesc din buzunar? Si, daca nu vreau ce mi se ofera in schimbul lor, cum sa fac, respactand totodata legea, sa nu ii mai platesc?
Stimata doamna, ati devenit consilierul populatiei in materie de lege, ba mai mult, un adevarat avocat al poporului informal, spontan. Observ mereu cum oamenii va chestioneaza despre lege…mereu „sa vina d-na Macovei sa ne explice!”. Aveti darul asta si invatatura necesara, aveti si credibilitatea necesara. De aceea va intreb si eu…
Un mesaj catre Monica Macovei: Doamna, imi starnesi doar
sila si scarba. Lovitura de stat inventata de tine in mod
absurd, dar insusita de basisti tai, asa cum este enervantul
si plictisitorul Emil, dovedeste o reavointa si o rautatate
care nu se explica decat printr-o spaima paroxistica. I-ati
fraierit pe Barroso si pe alti lideri europeni, dar nu veti
reusi sa prostiti o mare parte din poporul roman , care, in ciuda boicotului vostru mizerabi, va veni la vot. Am citit multe despre dictaturile din America de Sud ( Bolivia,
Chile, Argentina, Brazilia, Uruguay, Paraguay, Guatemala,
Honduras, El Salvador, Surinam), Africa ( Burkina Faso, Republica Centrafricana, Ghana, Guinea, Liberia, Sudan,
Nigeria, Uganda ), Asia (Corea de Sud, Birmania, Filipine,
Bangladesh, Irak, Libia, Iran, Pakistan, Turcia), America
Centrala ( Grenada, Haiti, Panama ) din anii 50, 60, 70.
Dictatori, precum A. Strossner, A. Somoza, C. Romero,
A.Pinochet,Idi Amin, J. Bokassa, Pak Cijan Hi, M.Zia-ul
Haq, K. Evren, F.Duvalier sunt artezanii desavarsiti ai loviturilor de stat care au pus statul de drept la cosul de gunoi. Deci,termin-o, doamna, cu diversiunea penbila a loviturii de stat, pentru ca va faceti de ras. Puneti putin mana pe carte si nu mai dezinformati.