Ieri, 110 deputati au votat impotriva cererii procurorilor anticoruptie de incuviintare a perchezitiei informatice in cazul Monica Iacob Ridzi. In anul 2006, sub orchestrarea lui Ponta, parlamentarii din Camera Deputatilor respingeau cererea de perchezitie la locuintele lui Adrian Nastase.
Cele doua cazuri sunt la fel. Ele arata determinarea majoritatii parlamentare de a bloca sau opri de tot anchetele impotriva colegilor de partid (sau de „partide”). O atitudine dominanta si constanta in cei 20 de ani postrevolutionari, care a sfidat si sfideaza dorinta oamenilor ca legile si justitia sa fie aplicate cu o singura masura pentru toti.
Si totusi, s-a schimbat ceva. In toti acesti ultimi ani, PSD, PC, UDMR si PNL au fraternizat, public sau subteran, pentru apararea propriilor inculpati. Au vrut sa demita procurori anticoruptie, au modificat legi, au tergiversat sau blocat dosare de mare coruptie in Parlament, au vrut chiar sa desfiinteze DNA-ul. Si toate acestea pentru a-si apara propriile interese si retelele clientelare, chiar daca asta a insemnat decredibilizarea lor sau a tarii. Acum insa, pot spune ca o parte din PDL, prin votul de ieri, s-a alaturat acestei familii.
Propuneri: daca se poate relua votul, sa se reia; oricum, ar trebui sa se elimine votul secret pentru cererile referitoare la urmarirea penala; apoi, doamna Ridzi ar trebui exclusa din partid (sa fim diferiti de partidul lui Nastase & compania), iar cei care au contribuit la blocarea anchetei ar trebui sanctionati. Ma gandesc ca nu cei care vorbesc despre coruptie trebuie sanctionati, ci cei care impiedica o ancheta de coruptie. Si imi doresc ca alegatorii sa ii intrebe pe alesii lor, in fiecare circumscriptie, cum au votat ieri.
Update: Vad acum ca domnul Ponta si alti circa 60 de deputati PSD au absentat de la votul Ridzi. Are asta legatura cu blocarea perchezitiei in cazul A. Nastase? Va lua PSD masuri impotriva celor care au lipsit de la vot?
Ieri inca eram din aia 10-12 % pe care ii mai are PDL-ul. Asta inainte de vot. De azi am trecut in categoria celor nehotarati.
Si eu la fel!
Votul de ieri ne-a confirmat noua alegatorilor ca indiferent ce anume votam sau pe cine, rezultatul final e tot acelasi.
Lupta impotriva coruptiei sa incheiat ieri definitiv !
In ultimii 20 de ani am votat de fiecare data cand a fost nevoie ferm convins ca cei pe care-i aleg eu vor schimba ceva, vor incerca sa modernizeze statul Roman, vor incerca sa integreze la propriu Romania in familia civilizatiilor/democratiilor europene, vor promova valorile, etc
Dupa votul de ieri ma simt mintit, furat, manipulat.
Corect. Nu ne mai reprezinta nimeni.
Va trebui sa iesim in strada si sa ne cerem drepturile!
Doamna Macovei, acum sunteti convinsa ca va pierdeti timpul si va irositi energia in PD-L? Nu cu PD-L se poate schimba Romania! Degeaba sunt cateva exceptii bune in partid, daca iata ce iese la votul majoritar; si asta in ciuda avertismentului dat de Traian Basescu, care cred ca deja in PD-L a fost trecut pe „linie moarta”, datorita reformelor dureroase si celui de al doilea mandat.
Exceptii bune sunt si in PSD si in PNL, dar tara tot cea mai corupta si mai saraca din UE este si au trecut 20 de ani de cand suntem liberi!
Investiti-va dar timpul si nervii cu oamenii potriviti, viata e scurta si tara sufera acut!
Pentru oameni de calitate si cu viziune se gasesc mereu fonduri.
Doamna Macovei,
parca era vorba sa plecati din PDL … si sa va faceti un partid nou .. eu astept … poate am si eu cu cine vota…
Este o idee buna, dna. Macovei! Ce mai asteptati?
Ceea ce ne întrebăm cu toţii e cum se poate ca organele de urmărire penală să aibă probe *(potrivit declaratiei d-lui Basescu Traian) sau dosare de urmărire penală, dar PARLAMENTUL să se opună începerii urmăririi penale în cazul d-nei Rizi sau a Elenei Udrea ?
D-na MACOVEI modul în care puterea judecătorească a ajuns să fie călcată în picioare de un marinar sau de niste oameni politici….arata adevarata fata a regimului politic din Romania.
D-ul Nastase are 3 dosare de urmarire penala ?…Ridzi si Udrea au zero 0000000
Stimata d-na europarlamentar,
ma bucura elanul de care dati dovada semnaland necontenit derapajele unor lideri si demnitari PD-L.
Eu sunt membru cotizant al organizatiei PD-L sector 1 din data de 6.09.2004 fiind participant, subliniez participant activ(la manifestari electorale, inclusiv in provincie, strangere de semnaturi si activitate in comisiile birourilor sectiilor de votare) la toate campaniile din toamna lui 2004 pana in prezent.
Rezultatul?
Nu mi s-a acordat nicio atentie atunci cand m-am adresat cu vreo doleanta conducerii organizatiei si demnitarilor pe care aceasta organizatie i-a propulsat la cel mai inalt nivel.
Ba mai mult, n-am fost convocat(a se citi anuntat in niciun fel, prin telefon, e-mail etc) in vederea participarii la sedinta de alegere a forurilor de conducere ale organizatiei, fapt profund nestatutar si mai ales nedemocratic.
Vreau totodata sa transmit pe calea acestui blog ca autograful Mariei Sale, d-lui Boc, de pe primul meu carnet de partid(cel cu sigla PD), n-a produs decat un zambet zeflemitor din partea unui ales local al PD-L aflat sub incidenta unei executari silite urmare a unei hotarari judecatoresti ramasa definitiva si irevocabila.
Acest domn, Vasile Simion, primar din partea PD-L al comunei Ghindaresti, jud. Constanta, continua buna traditie mazarista a predecesorilor sai pesedisti si taranisti, refuzand sa aplice legea fiind acum si obligat de hotararea si executarea silita de care vorbeam mai sus.
Daunele cominatorii calculate la data de 17.11.2010 de catre executorul judecatoresc se ridicau la 6500 lei si vor continua sa curga pana la eliberarea titlului de proprietate aferent terenului in cauza.
Cheltuielile de judecata in suma de cca 2800 lei ne-au fost achitate abia in urma cu doua saptamani.
Intrebare: de ce sa suporte bugetul local al comunei Ghindaresti faradelegile acestui individ?
Eu unul nu ma mai simt reprezentat de niciun demnitar al PD-L. in afara de dvs si de domnul Cristian Preda, astfel ca abia astept sa fiu dat afara de lichelele pedeliste de la 1!
Cu deplina consideratie,
Stefan A. Iordache
Asta astept si eu, un partid nou pe care vreau sa-l ajut nu doar prin vot votul meu. Cum sa facem, cum sa ne organizam?
E momentul sa incepeti sa va ganditi la nasterea unui nou partid, desprins de PDL. Sa-i lasati pe Videanu, Berceanu si Blaga in voia domnului, cu toate ca unii ar trebui sa fie dupa gratii. Impreuna cu Cristian Preda, Sever Voinescu si altii sa ne dati posbilitatea de a alege altceva. Sunt membru PDL si va spun sincer ca sunt scarbit, de ceea ce se intampla la ora asta in acest partid. Se fac alegeri in teritoriu care sunt furate, la nivel central se protejeaza oameni corupti care fura, totul a inceput sa miroase a hoit. Vreau sa fac parte dintr-un partid in care oamenii care-l compun sunt ghidati de niste principii minimale de bun simt si de buna crestere, vreau sa ma regasesc intr-un partid de oameni cinstiti, corecti, care gandesc pentru bunastarea semenilor lor nu si pentru cea personala, vreau sa ma regasesc intr-un partid in care sa am dreptul si curajul sa-mi exprim optiunile fara a suporta diferite consecinte. Ma inscriu in partidul dumnevoastra si nu sunt singur.
Ritzi, Solomon, Udrea cea cu nup-uri, Anastase – furt la lumina zilei in parlament, ce cauta toti astia in politica ?
Cum , ce cauta? Isi cauta locul obtinut cu atata usurinta prin votul oamenilor. Ne place sau nu, alesii sunt ALESI. Pacat insa ca nu influenteaza acesti alesi doar vietile celor care le-au dat votul. 32 de ani din viata mi i-a mancat comunismul(din care Ceausescu 25), 11 Iliescu…si constat cu durere ca si Basescu imi va manca alti 10. Si asta doar pentru ca m-am incapatanat sa traiesc in tara MEA.
Te rog nu-ti fa iluzii: politicienii sunt la fel peste tot si in Romania si altundeva, doar nuantele sunt diferite. Incapatanarea ta e poate alegerea cea mai fericita. 🙂
Doamna Macovei,
Eu nu am sa mai fac zeci sau sute de kilometri ca sa votez PDL. La ce bun? E o sleatca de corupti. Si nici banii nu am sa ii mai tin in banci romanesti caci nu are sensul ca rodul banilor mei sa ajunga in mina unor neaveniti. Si in general votul de ieri ma face sa abandonez Romania (nu si romanii) pentru o perioada mai lunga de timp desi sincer imi plinge sufletul cind fac asta.
Il mai stiu si pe domnul profesor Oprea de la Iasi. S-a luptat, s-a zbatut ca sa ce? Sa vina domnul Berceanu sau doamna Udrea sa faca ei curat la Iasi desi lumea a votat clar echipa lui Oprea si nu pe cei ce vin de la centru sa faca curat taman unde, in a doua filiala ca marime dpdv electoral. PDL-ul are o lupta interna incredibila iar domnul Boc a pierdut de mult controlul. Cu ceilalti nu pot vota ca m-au dezamagit deja.
Va urez succes dumneavoastra la Bruxelles si tuturor romanilor acolo unde sunt. La votul pentru parlamentare sigur nu mai vin si ii voi sfatui si pe ceilalti sa nu o faca.
Cu stima,
Ovidiu
Pana sa ne uitam in ograda PSD sa ne uitam la PDL.La angajarea raspunderii cati dep. PDL au fost si cati au ramas la Ritzi ? Presedintele chiar ne crede prosti spunand ca PSD si PNL sunt de vina pt vot ? Interesul lui e ca Ritzi sa taca altfel s-ar afla despre sprilinul fizic si material al lui Ritzi in alegerea lui Eba.Pana cand mai suportati minciunile acestui sarlatan sau va are cu ceva la mana?
Rodica, te mai cheama si Stanoiu ? ca sa stim cum stam.Vezi ca te incadrez si pe tine imediat si da are la mana vre-o 5 mil de romani ca sa mori tu de ciuda.
DOAMNA MACOVEI…DACA CREDETI CA SINTETI CINSTITA SI NU ATI FURAT NIMIC,NU ATI FACUT NICI O AFACERE MURDARA CU STAUL,DE CE MAI STATI INTR-UN PARTID UNDE SINT NUMAI HOTI SI CORUPTI? STIND IN ACEST PARTID(PD-L)INSEAMNA CA SINTETI SI DV LA FEL CA EI SI NU MAI MERITATI SA VENITI IN FATA ALEGATORILOR,TREB. SA VA FIE RUSINE.CE A FURAT PSD,DAR PD-L A DISTRUS TARA SI POPULATIA EI.PAI VA INTREB,IN SITUATIA IN CARE SE AFLA TARA,CUM DE REUSESC CEI DIN PD-L SA DEVINA MILIONARI IN EURO? NU VATI PUS INTREB NICI O DATA?
Draga NIKU cu k de la kgb, de ce scrii cu majuscule? cu cine te certi ? Tu de fapt esti suparata ca plimbai o hartie intre 5 birouri pt 3 stampile, luai si spaga si salariu si acum te-au dat astia afara sau ti-au micsorat leafa SAU erai profesor suplinitor intr-o scoala cu 20 de profesori si 5 elevi si te-au dat afara SAU nu iti ajunge spaga din spital si mai vrei si salariu intreg SAU stai intr-o casa dela RAPPS si ti-au marit chiria SAU esti postac de-al lui vantu sau voiculescu ? ce zici te-am nimerit ?
Este foarte grav.Cand va fi lasata justitia sa isi faca datoria?Cand nu se va mai implica politicul?PDL scade in sondaje si dupa acest episod,ridzi.E foarte grav ce au facut acesti parlamentari iresponsabili.Ar trebui exclusi din parlament astia.
Nu spun ca ridzi e vinovata.Sa inteleg ca legile nu sunt si pentru parlamentari?Atunci de ce mai respectam legile votate de parlamentari,daca eu nu le respecta?De ce au imunitate in fatza legii?Noi de ce nu avem?
Cei ce obţin un loc călduţ în Parlamentul României, se cred atât de puternici, încât uită de adevăratele cauze pentru care au fost trimişi acolo, se consideră veşnici şi, în numele lor, iau decizii după „ureche”, sau cum le cântă „păsărica”… Dacă s-ar putea să le atârne, la investitură, câte o sabie, deasupra capului, poate că numai aşa, vor avea teamă de ceva. Ceva de care să fie îngroziţi, să tremure când iau decizii pentru interesele lor, să orbească dacă iau decizii împotriva semenilor, să ologească când trec nepăsători prin faţa pensionarilor nefericiţi, să amuţească când uită de demersurile paşnice şi otrăvesc mintea cu minciuni şi promisiuni, să fie judecaţi de Dumnezeu că au jurat strâmb, cu mâna pe Biblie, să fie pedepsiţi pentru încălcarea jurămintelor, ce s-au dovedit a fi un simulacru în campania electorală şi la investitură. Şi atunci, să jure pe copiii lor, pe părinţii care le-au dat viaţă, să jure pe ochii şi inima lor că nu vor face rău semenilor şi nici ţării… A se construi un alt fel de jurământ, unul în care să se implice cu toată fiinţa lui, să-şi pună chezăşie, ochii şi inima, copiii şi părinţii… Poate că numai atunci, vom avea un parlament curat, cu oameni care respectă valorile familiei şi ale ţării, miniştri responsabili, conducători oneşti…
Chiar nu va inteleg. Daca sunteti cinstiti cum pretindeti, la ce am avea nevoie de un alt partid, care nu ar avea rolul de a mai sfaramiti electoratul. Cine a dat exemplul personal de cum se poate fura la alegeri, cum te poti exchiva de la raspunderi penale? Chiar nu stiti? Niciun presedinte de tara provenit din oricare partid existent azi in Romania nu va putea, chiar daca ar dori sau ar declara, sa devina presedintele tuturor romanilor. Avem nevoie de un altfel de presedinte. Totul vine de la nerespectarea (nerescunoasterea) adevaratei istorii a tarii. Va doresc sarbatori fericite, cu stima S.R.
Faceti odată partidul ăla pe care îl coaceţi de prin 2009. Ca să avem de ce râde, deşi câteva procente pierdute de dreapta prin neintrarea lui în parlament, nu-s un motiv de veselie.
Puteţi să îi puneţi drept semn electoral săpăliga.
Ca membru PD-L am ajuns sa ma bucur ca un copil de orice reactie sau interventie din partea doamnei Macovei sau a domnului Cristi Preda. Este trist ca partidul care promitea atatea in 2004 si in 2008, care a atras atatia oameni tineri si activi si a deschis atatea subiecte importante pentru reformarea societatii romanesti… a ajuns o masa uniforma si unanima.
Voi urmari cu atentie reactiile pe tema asta si imi voi contacta deputatul din colegiul meu… desi nu ma astept la mare lucru de la domnul Prigoana. Trebuie sa recunosc ca uninominalul asta nu a adus mari schimbari in structura clasei noastre politice…
http://www.urbaniulian.ro/2010/12/15/absolut-uluitor-cum-se-folosesc-numele-unor-demnitari-pentru-a-transfera-dosarele-penale-la-inalta-curte-de-casatie-si-justitie
Intotdeauna ideile strang oamenii si nu invers ; necesitatea unui nou partid , curat , infiintat curat si pentru apararea interesului general si nu pentru a-si apara interesele de grup , de partid a aparut demult. Asa ca haideti sa-l infiintam. Politicienii nostri au fortat electoratul roman sa aleaga raul cel mai mic, a fost invatat cu oameni politici care fura pe fata, fura prin legi strambe , fura institutional si la nivel de stat. Mai exista si altfel de oameni politici si trebuie sa-i gasiti si sa-i adunati la un loc .
Puneti criterii clare , reguli stricte , obiceiuri noi .
Reguli clare de finantare , reguli stricte pentru dupa castigarea puterii si un angajament fata cu societatea civila . Mi-ar place sa fie politicieni care sa nu fie platiti pentru ca se ocupa de interesul cetatenilor , s-o faca din inima si pentru acest popor !
Esti un mare NAIV. Partidele se fasc cu bani !Inbogatitii revolutiei finanteaza toate partidele. Adrian Nastase, unul din cei mai bogati oameni ai tarii, s-a folosit de doctrina socialista, si a atras (apropos de idei) prostimea saraca, si l-a votat. Oricare partid ajunge la guvernare este obligat sa sprijine imbogatitii ! Sarbatori fericite !
D-na Macovei expune un punct de vedere principial si laudabil, a carui moralitate dezarmeaza, dar daca vocea dansei este singulara atunci ea poate deveni un instrument de propaganda pentru a mai salva cat de cat imaginea terfelita a PDLului si nu o amenintare reala la adresa coruptiei din partid. Nu stiu daca un nou partid (al catalea?) ne va salva, ci respectarea unor principii sanatoase de catre partidele existente prin reforme radicale interne – deja m-a cuprins idealismul judecand dupa istoria vietii politice din ultimii 20 de ani, asa incat tentatia iesirii in strada e mare, desi nu stiu ce-ar mai rezolva si asta? Poate doar ca un debuseu…
Alt naiv : „respectarea unor principii sanatoase”, cine sa le respecte?! Daca cel mai de sus nu respecta niciun principiu cei mai de jos dece le-ar respecta? Avem nevoie de un Om asa cum spunea Vlahuta :” Omul acesta nu trebuie sa aiba nici partid de intarit, nici clienti de imbogatit, nici rude de procopsit,- nimic din stiutele pacate ale politicianului sa nu-l stanjeneasca in actiunea lui mantuitoare. Sa fie puternic nu prin multimea ciracilor interesati, ci prin spiritual lui de dreptate, prin marea lui dragoste de popor si mai ales prin acea sfanta lepadare de sine si contopire in fiinta neamului, care a fost in toate vremile taina si forta cea adevarata a eroului. Din viata lui curata, lipsita de orice desertaciune, si din larga intelegere a vremii lui sa-si traga prestigiul si autoritatea de care un conducator are nevoie. Il vom cunoaste cand va veni. In jurul lui se vor strange dela sine, fara chemari de trambiti, toti oamenii cu adevarat cinstiti ai tarii, si fara tocmeli negustoresti, toata marea lor putere tacuta se va pune in slujba puterii lui.
.. (28 decembrie 1918. A Vlahuta)
Cautati-l ! Eu cred ca exista, chiar mai multi ! Sarbatori fericite !
Doamna Macovei, eu cred ca PDL a fost foarte corect cu Ridzi. Uitati-va la ea, nu este o hoata, nu a furat pentru ea, a furat pentru partid. Toate partidele care au fost pe la putere au furat ca sa-si poata duce cheltuielile care sunt anormsl de mari. Alegerile costa enorm deoarece se da o atentie exagerata afisajului, spectacolelor si la tot felul debazaconii costisitoare. Intre alegeri, sunt cheltuieli cu sediile, cu intrunirile de partid care,chiar daca nu rezolva ceva serios, au loc in conditii opulente. De la ei nu dau ca se zgarcesc. Ei fac politica pentru a se imbogati, nu pentru a da suflet sau bani.
Probabil, lui Ridzi i s-a stabilit de tartarii cei mai rodati in asemenea hotii cam ce trebuie sa faca. Nepriceputa, dar dornica sa-si pastreze pozitia in partid, ea a cazut in latz.
Daca nu i-ar arata solidaritate, ar fi si mai cinici, iar ea ar putea vorbi.
Deci, nu Ridzi ar trebui sa plece, ea este printre ai sai. Dumneavoastra ar trebui sa plecati, si d-nii Preda sau Voinescu. Ati fost adusi ca sa le mai inalbastriti sangele, dar nu a mers.
Din pacate justitia din Romania este ultimul bastion al coruptiei in acest moment.Peste tot s-a mai facut cate ceva dar in justitie nu se poate face pt ca se invoca independenta acestei institutii si la umbra ei se face jaf ! CSM ul care ar trebui sa faca ordine in justitie este de fapt un sindicat al judecatorilor.Daca vreti o asemanare ce ziceti de colegiul medicilor ? cand antenele si rtv nu erau obsedate de Basescu mai vedeam stiri cu medici care omoara oameni si sunt scosi basma curata de colegiul asta dupa ani de zile cat dureaza bineinteles ancheta.Dar sa revenim, e normal ca tara sa fie condusa de judecatori care in loc sa aplice legea, o interpreteaza in fel si chip si dau solutii favorabile lor si celor care ii mituiesc ? Cand a fost vorba de salariile si sporurile lor, au dat statul in judecata si au castigat.Procesul a durat….2 zile ! Pai da, pt ca procesele de mare coruptie pot sa astepte nu-i asa ?
Concluzia mea: Justitia din Romania este singurul vinovat pentru coruptia si saracia in care se zbate tara, si doar CSM -ul ar putea indrepta asta, dar cand are in componente oameni asociati cu PSD ca Lidia Barbulescu, la ce poti sa te astepti ? Sa nu uitam nici pe celelalte „doamne” din justitie:Pivniceru, Costiniu si alte relicve comuniste care manipuleaza democratia in scopul mentinerii birocratiei si coruptiei in justitie.Doamne ajuta !
Acest partid nu se poate reforma,distinsa doamna!L-ati vazut ieri pe dl toader(e substantiv propriu?)improscand venin impotriva dv?”Liderii” pdl nu mai au scrupule,nu mai au dumnezeu,dar nici electorat.Declartiile dv. publice,votul ritzi din parlment,declaratia dl-ui presedinte Basescu-„Eu nu mai cunosc acest partid”,sunt semne clinice ca pdl-ul e pe moarte.Vi se reproseaza,pe nedrept,ca sunteti europarlmentar datorita pdl-ului,nevrand sa recunoasca faptul ca partidul a castigat mult in imagine ,cand v-ati inscris in randurile lui .Aceasta formatiune politica e de multa vreme gaunoasa,dar depindea de presedintele Basescu sa creasca in sondaje si erau mai ponderati ,la varf,caci in teritoriu niciodata dl Bsescu nu fost agreat de bpl-uri,iar campaniile pt uninominal,referendum,prezidentiale ,au fost facute cu jumatati de masura.Ce e de facut?Un nou partid,numai ca vor da navala alti oportunisti,care vor jura ca sunt morali.Nu mai ramane decat sa nu ne prezentam la vot,sau,daca o vom face,sa votam candidati independenti,asta in cazul in care va fi reglementata legea finantarii campaniilor electorale si am beneficia de transparenta totala.Cum e putin probabil sa se intample asa ceva,viitoarele legislative vor fi castigate de extremistii si moderatii stangii,iar pdl va deveni un pc actual.Oricum,sunteti un politician pe care il ascult cu respect si consideratie,ca si pe presedintele Romaniei.Succes si multa sanatate.
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-8131359-mai-poate-reformat.htm
„In concluzie, nu sunt sperante ca PD-L sa scape de pacatul originar, de care se fac vinovate toate partidele noastre. In aceste conditii, aparitia unui nou partid, care din start sa prevada in statut criterii de integritate, onestitate si responsabilitate este imperios necesara pentru viata noastra politica. I-ar pune si pe ceilalti intr-o competitie din care ar iesi sifonati, acum ca electoratul este disperat de prapastia dintre demagogia politica, clientelismul ordinar, promisiunile desantate si realitatea de zi cu zi.”
Consider ca prin prezenta dumneavoastra in cadrul PDL in urma votului in cazul Ridzi, in conditiile in care in viitorul imediat nu exista o initiativa reusita pentru a remedia aceasta situatie, este echivalent cu a fi de acord cu decizia luata in parlament. Nu am sa mai inghit inca un „m-a invins sistemul”, deci nu veti mai avea parte de votul meu, nici dvs nici ceilalti intelectuali din PDL, chiar daca voi avea ocazia sa votez uninominal pentru dvs. Pentru ca PDL inseamna si Macovei, dar si Macovei inseamna si PDL, merge in ambele sensuri, nu doar in cel care ne convine. Si nu am sa il intreb pe parlamentarul din circumscriptia mea cum a votat atata timp cat votul a fost secret, deci nu e o informatie verificabila.
Doamna Monica Macovei,
va respect pentru ceea ce spuneti si faceti, pentru ca sunteti un model pentru cum ar trebui sa fie un adevarat politician. Ne plangem ca in ziua de astazi nu mai avem modele, ei bine dumneavoastra sunteti unul din ele. In dumneavoastra am incredere si va asigur ca aveti votul meu, atat la nivel personal cat si la nivel de organizatie in cazul in care ati forma un nou partid. Vreau insa sa va intreb, credeti ca dupa acest vot al colegilor din PDL, partidul acesta se mai poate reforma cu adevarat? Se mai poate indrepta cand asa de multi parlamentari au votat cum au votat? Pe acesti parlamentari credeti ca ii mai puteti schimba si face politicieni onorabili precum dumneavoastra? Eu nu cred ca acesti „politicieni” mai pot fi schimbati in bine. Atunci va mai intreb: pot fi ei dati deoparte si inlocuiti cu altii buni? Puteti face dumneavoastra lucrul acesta? Daca nu puteti nici una nici cealalta eu zic sa faceti totusi un partid nou, ca e mare nevoie. Eu va sprijin in orice demers si sper sa nu va dati batuta, sa ramaneti o luptatoare in linia 1 si sa deveniti din ce in ce mai vocala. Avem nevoie de dumneavoastra si de multi politicieni ca dumneavoastra! Mult succes!
@ Monica Macovei
Aveţi şi nu aveţi dreptate. La nivel de imagine dosarele sunt exact acelaşi lucru, la nivel de realitate din spatele imaginii, nu prea.
Sau, să spun mai exact, eu cred totuşi că există o diferenţă între cele două cazuri.
În cazul domnului Năstase este vorba despre începerea urmăririi penale şi s-a votat cu argumentul că este un dosar politic, în cazul doamnei Ridzi este vorba despre o cercetare deja începută şi… nu am auzit pe nimeni să fi votat în apărarea doamnei Ridzi pentru că este victima unui comportament arogant a celor de la putere care i-au făcut dosar politic, motivaţia relevată de premier şi preşedinte s-a legat mai mult de starea de sănătate… deşi nu văd ce legătură este între o percheziţie informatică şi starea de sănătate.
Aştept să apară stenograma şedinţei să văd despre ce este vorba…
Doamnă Macovei,
Eu vă adresez o întrebare în sens invers. Pentru cei care a existat un aviz favorabil cercetării, adică domnul Năstase într-unul dintre dosarele domniei sale, domnul Mitrea, domnul Păcuraru… ş.a., ce s-a întâmplat mai departe? Există o finalizare a dosarelor, o punere sub acuzaţie, un proces pe rol, Justiţia s-a pronunţat, există o condamnare? Mărturisesc că nu am auzit nimic de la vâlva votului în Parlament.
În afară de domnul Bivolaru, eu nu ţin minte să fi auzit de un parlamentar sau de un membru al guvernului ajuns în închisoare. Acuzaţii însă, relative la necinstea parlamentarilor, sunt însă cu duiumul. Chiar campania prezidenţială a domnului Băsescu a fost legată de necinstea parlamentarilor şi de reducerea numărului de parlamentari. Faptul că nu avem sute de condamnaţi conduce la alternativa, fie parlamentarii nu sunt cu adevărat vinovaţi, fie Justiţia în România nu funcţionează pentru parlamentari.
Sfatul meu, pentru domnia voastră, este să candidaţi la postul de preşedinte al PDL şi, eventual, să rupeţi reţeaua de înţelegeri care protejează viaţa politică de „necazuri”. Acelaşi sfat l-am dat şi domnului Cristian Preda. Cât timp partidele vor rămâne în aceiaşi zonă a structurilor de interese, degeaba aşteptăm o evoluţie a mentalităţii politicienilor.
Dar de ce psd l-a aruncat pe Catalin Voicu justitiei?Dar pe Bivolaru?Nu a putea spune ca ii apara pe toti cu dintii.De la psd 2 parlamentari au ajuns dupa gratii.In rest nu am mai auzit ca un parlamentar din alte partide sa ajunga dupa gratii.Cred ca nu doar din psd sunt infractori.Dar numai de la psd au ajuns dupa gratii.De ce din pdl nu ajunge nimeni?De ce Basescu a fost lasat sa candideze la presedintie cu dosar penal?Seful Pdl-ului avea dosar penal cand a candidat la presedintie.
E momentul ideal pentru un partid nou.
Basescu minte cand spune ca un partid nou n-ar avea succes.Dimpotriva.
Pe modelul „Alba Ca Zapada” s-ar putea cladi un partid de 15-20% la urmatoarele alegeri.
PDL-ul e terminat, e in metastaza. Nu mai poate fi facut nimic. Fac greseli la foc automat, cazul Riti, cazul ordonantei 50, cazul Pasat ec.
La urmatoarele alegeri PDL-ul va lua maxim 20%.Optimist vorbind.
Nu vi se pare că aţi cam început să interpretaţi „Aria Calomniei”? Ba mai mult!
Nu vi se pare că sunteţi „ţiganul” care atunci când s-a văzut ajuns „domn”, primul, pe ta’su l-a spânzurat?
Nu vi se pare totuşi că apropierea în „idealuri şi mesaj” de comunistul Preda Cristian nu vă este tocmai benefică?
Nu vi se pare că înainte de a face atâta vâlvă pe marginea problemei Ridzi (ATENŢIE! A NU SE ÎNŢELEGE CĂ O APĂR! NICIDECUM! ), ar fi trebuit mai întâi să rezolvaţi problema Patriciu? Sau problema Vântu? Sau problema Termopanelor? Sau poate problema „POŞTEI”?…..nu de alta, dar văd că deontologul Nistorescu, prietenul lui Creţeanu combate toată ziua pe la Realitatea! Nu vi se pare că totuşi a venit timpul ca amicul dumneavoastră Vlădescu să plătească pentru softul furat lui Rişcanu?
Am răsfoit un pic presa ….NU AM GĂSIT ABSOLUT NICI O LUARE DE POZIŢIE A DUMNEAVOASTRĂ PE ACESTE CAZURI!OARE DE CE?
Oare de ce „apropiatul” dumneavoastră, Tapalagă pe numele lui, împreună cu sluga sa Biro, permanent aruncă cu lături în Elena Udrea?
Doamna Monica Macovei! Nu sunt membru PDL, nu-mi plac PDL-iştii chiar dacă febleţea mea politică este Elena Udrea, vă respect (ATENŢIE AM SPUS: VĂ RESPECT!), dar am impresia că mesajul dumneavoastră a deraiat! Şi a deraiat de când faceţi front comun cu oportunistul comunist Cristian Preda! Văd că Preda a uitat cine a fost!
Atât am avut de spus! Sper ca acest comentariu să nu fie moderat! SPER!
Cu o sinceră, foarte sinceră stimă dar cu o maximă iritare privind luările dumneavăastră de poziţie! Înţeg că vreţi să fiţi mai catolică ca Papa dar eu cred că în primul rând ar trebui ca cele două hidre, Patriciu şi Vântu să fie judecate! Dacă sunt vinovaţi să fie condamnaţi, dacă nu sunt vinovaţi să fie libere! Legea să hotărască!
Pentru mesaje viitoare, o sa va rog sa va cenzurati un pic limbajul. „Sluga Biro” nu e tocmai genul de limbaj care sa treaca de moderare. Multumesc pentru intelegere. Toate bune.
Ca FOST votant PDL sunt dezamagit de comportamentul acestui partid. Nu sunt genul sa cred in persoane sau organizatii providentiale, dar ceea ce s-a intamplat / intampla acum mi-a distrus orice urma de speranta in normalitate. Faptul ca un parlamentar cere tratament special nu trebuie sa ne mire. Asta este nivelul lui si de vina sunt cei ce l-au promovat si noi cei ce l-am votat. Dar ca un partid sa considere ca se poate subsitui justiei (asa schioapa cum este – dar aceeasi ca si pentru noi, muritorii de rand), este de neiertat.
P.S. Va rog sa renuntati la „Update”. Daca dorea, PDL putea singur sa o trimita pe dna. Ridzi sa dea piept cu justitia. Nu trebuie aruncata pisica la PSD (oricata sila imi provoaca acest partid) sau PNL. Problema a fost / este la PDL. Punct.
@ balbeck
🙂
Domnule balbeck, ex-senatorul Cătălin Voicu este în arest preventiv, dar procesul…
„Copilul de mingi al lui Tapalagă” este mai bine Admin-ule?
Sau ne pitim după scobitoate şi ne facem că nu vedem!
Oricum toată stima pentru postarea comentariului.
Doresc tuturor „UN AN NOU FERICIT!”
…..doar lui Balbeck îi doresc să-i îngheţe piscina!
🙂 🙂 🙂
…..dar să fie fericit, sănătos şi bogat!
Tot fericire şi sănătate, dar nu bogăţie (deoarece ştiu că patricula antiparticularităţii mele nu-şi doreşte bogăţia) îi doresc şi lui Biblio!
La mulţi ani tuturor……şi eu mă retrag că ce este mult strică!
🙂 🙂 🙂
Mulţumesc la fel. La fel plus bogăţie. 😀
a.nASTASE est un exemple classique d’un homme politique qui reçoit de l’argent à titre personnel ou pour son parti de la part d’une entreprise de travaux public et en retour lui attribue un marché public.
Ce exemple, a. nASTASE permet d’isoler trois éléments constitutifs de la corruption :
1. l’abus de pouvoir ;
2. à des fins privées (donc ne profitant pas nécessairement à la personne abusant du pouvoir, mais incluant aussi bien les membres de sa proche famille ou ses amis) ;
3. un pouvoir que l’on a reçu en délégation (qui peut donc émaner du secteur privé comme du secteur public).
Donc l’exemple de a. nASTASE est qualifié : « abus de pouvoir à finalité d’enrichissement personnel ».
La corruption et la malversation figurent parmi les obstacles majeurs qui freinent le développement de la ROUMANIE et constituent des moyens efficaces pour enfreindre la loi.
Voici les principales consequences de la corruption qui se sentent en ROUMANIE après 20 ans des l’evenements dec 89 :
Les conséquences de la dépravation politique.
La dépravation politique se définit comme étant l’abus d’autorité à des fins illicites, voire personnelles, qui touche toutes les organisations politiques sous différentes formes dont notamment le clientélisme, la corruption et l’abus de pouvoir.
En fait, le terreau de ce phénomène qu’est la perversion politique reste favorisé par plusieurs facteurs. Il s’agit d’absence de démocratie et sa déficience suite à la concentration du pouvoir entre les mains des décideurs irresponsables à l’égard des électeurs, du manque de la transparence dans le traitement des informations, de la réalisation de gros investissements publics, d’absence d’administration financière adéquate, d’impunité et de salaires bas pour certaines catégories de fonctionnaires.
Autre facteurs : déficit juridique qui se traduit par la faiblesse du pouvoir de la loi et des professions juridiques, et taux „d’analphabétisation” élevé favorisant l’incapacité de cette catégorie à distinguer les choix des programmes politiques.
Les conséquences économiques de la corruption.
– Détérioration de la croissance économique et provocation de déficits énormes. Les experts de la Banque Mondiale estiment que la chute des taux de croissance en ROUMANIE est due à la corruption politique qui entraîne un manque à ganger enorme du PIB par an;
– hausse du coût de l’activité commerciale et des dépenses administratives suite à la complicité entre les responsables dans le secteur privé ;
– complexité et blocages dans la concrétisation des affaires ;
– la corruption déforme le paysage économique et commercial ;
– altération économique dans le secteur public à travers l’investissement de l’argent public dans des projets capitalistiques encourageants la corruption et transactions non réglementaires;
– la corruption permet également le non respect des normes en matière de construction et de préservation de l’environnement et la dégradation des prestations et services publics et augmente la pression sur le budget de l’Etat ;
– fuite des capitaux à l’étranger.
Les conséquences de la corruption sur la politique et les institutions
A côté des effets néfastes sur l’activité économique, la corruption donne un coup dur au processus de la démocratie et de bonne gouvernance :
– Ce phénomène use les capacités financières des institutions gouvernementales (vente et achet des postes de responsabilité) et limite leur légitimité ;
– la corruption juridique met en danger la suprématie de loi et frappe de plein fouet la garantie de validité des contrats
– la dépravation en matière des élections et des instances élues, diminuent les interpellations, déforme la représentativité parlementaire et réduit la confiance des citoyens et citoyennes en les opérations électorales. Par conséquent elle affecte les valeurs démocratique de la société et nuit à la crédibilité de l’action politique : campagnes électorales coûteuses dont les dépenses dépassent les sources de financement politique habituelles et l’absence d’un contrôle suffisant à même de réduire la corruption ou les «souscriptions» aux campagnes électorales.
L’histoire actuelle de la ROUMANIE sous la Presidence de Traian BASESCU et son gouvernement avec le premier Emil BOC est incontestablement marquée par la réalisation des grands chantiers aussi bien sur le plan politique, économique que social ouvrant la voie à de nombreuses perspectives dans la consécration de l’Etat du progrès, de la modernité et de démocratie.
Encore triste pour la ROUMANIE, LA CORRUPTION DES IDEES !!!
Révélée, la corruption financière peut être combattue et sanctionnée.
La corruption des idées est plus insidieuse, plus subtile et, à ce titre, d’une dangerosité plus essentielle.
Voir à ce titre, PONTA, ANTONESCU, VOICULESCU, VADIM si dece nu si unii din PD L.
Cordialement
nASTASE si RIDZI
Le monde flatte l’éléphant et piétine la fourmi.
Quand l’éléphant trébuche, ce sont les fourmis qui en pâtissent.
Sa fim seriosi, problema ROMANIEI nu este RIDZI, cautati pe toti nastasii din ROMANIA !!!
@
Merci pour votre amabilité de me recevoir sur votre blog.
En reccompence voici mon cadeau,
MAS GABINELE
„A la Gabinèle, il y avait dèja des schistes, du soleil, un climat de piemont, des vieilles vignes, des petits rendements.
Nous avons rajouté un respect de la Nature, une recherche des maturités optimales, des vinificationssoignés, un élevage en fût de chêne français.
Grace à tout cela, j’ai produit ce vin éclatant de fruits et d’épices, concentré et rond à la fois, à boire dès maintenat ou à garder (mais pourqoi attendre quand c’est bon ?)
Mariage réussi avec la cuisine de tous les bords de la Méditerranée ( couscous, pizza, paélia) ou ailleurs( côte de boeuf, faisan aux airelles, viande des Grisons, Appenzell).”
Disait Thierry RODRIGUEZ.
Mais il faut pas oublier, chisca, toba, sarmalele in foi de varza, tochitura si alte bunatati.)
Bonne Année 2011
In curand pe e mail
Cordialement
Stefan RADOVEANU
Doamna Macovei, subscriu si eu, votul ridzi e o rusine pentru cei implicati. Noi speram ca, alaturi de domnul Cris tian Preda si altii, declansati o alta revolutie in tara asta. de ce n-ar fi posibil? Societatea civila asteapta atacul final la mamutii astia si cred ca ar da o mana de ajutor multi cei de buna credinta. Pana atunci, sarbatori fericite!!
Citat necesar:
„Spiritul conformist presupune sa gandesti potrivit unui canon, sa spui nu ce crezi, sau ce este adevarat, ci doar ceea ce se asteapta de la tine sa spui; sau sa te indignezi pentru ca ti se cere s-o faci, pentru ca e la moda indignarea, pentru ca „da bine” sa te manifesti intransigent. Unul dintre numele spiritului conformist este, astazi, „corectitudinea politica”. E un tip de comportament adoptat de numerosi ganditori oportunisti, dispusi sa afiseze, la tot pasul, o combativitate de circumstanta si sa arunce anatema in toate directiile, montand perfide procese de intentie.”
Cine are urechi de auzit sa auda, dar mai ales minte de inteles, sa inteleaga. 🙂
Craciun Fericit!
Este momentul a intelege,
In exclusivitate pour C.PREDA & M.MACOVEI
Ce isi doreste Traian BASESCU,
« Gândurile sale se îndreaptă către toti ROMANI care nu si-au fixat idealul pentru el. Vrea să le spuna că, dincolo de lupta politică, dincolo de diferenţele de opinie, pentru el nu există decât o ROMANIE. »
« ESTE un Preşedinte al tuturor Românilor. »
« Doreste a reabilita munca, autoritatea, morala, respectul si meritul. Vrea sa readuca onoarea natiunii si identitatea nationala. Vrea a da ROMANILOR MANDRIA de a fi ROMANI. »
« Prioritatea lui este de a face toate eforturile pentru a se asigura că Români au dorit întotdeauna să vorbească, să înţeleagă, să lucreze împreună. »
« Face apel la toţi Români indiferent de partidele lor, convingerile lor, originile lor, să se alăture cu el pentru ca ROMANIA sa intre in lumea moderna. »
« Vrea să fie prietenul tau, aliatul tău, partenerul tau. Dar vrea să fie un prieten drept, un aliat independent, un partener de drum liber.»
« Traian BASESCU stie cel mai bine bogatia resurselor humane din social democratia din Romania. »
« Crede că cea mai mare provocare a timpului nostru este de a găsi un echilibru corect între protecţia şi de risc. »
« Ce este un om care crede acest lucru este un om care speră? »
« Omul nu este un produs ca oricare altul »
« Traian BASESCU nu va merge înapoi, deoarece ROMANIA a scăzut prea mult timp. »
« Solidaritatea, pentru el, acest lucru nu este caritate, nu este chiar asistare, este un sentiment nobil al natiunii in conditii de insecuritate si criza »
« ROMANIA nu este o etnie, nu este o rasa ; ROMANIA este o comunitate de valori. »
Cordialement
Stefan RADOVEANU
GENEVE
ROMANIA a castigat VIITORUL cu Traian BASESCU Presedintele ROMANIEI.
Portretul lui Traian BASESCU Presedinte a Romanilor de pretutindeni.
« Traian BASESCU prefera riscul indrazniând decat sa regrete ca nu a profitat de ocazia oferita in sine. »
« Traian BASESCU sa fie un Presedinte pentru prestigiul functiei nu-l intereseaza. »
« Un proiect prezidential, nu poate si nu ar trebui sa fie un catalog de masuri. »
« PSD ul propune sa se lucreze mai putin. Traian BASESCU propune sa se castige mai mult.»
« Trebuie facut ca MUNCA sa raporteze mai mult decat asistarea sociala, sustine Traian BASESCU contrar dumpingului social a lui PONTA. »
« Traian BASESCU este contra egalitarismului, asistatilor, nivelarii ; este pentru merit, justa recompensare a eforturilor si a pomovarii sociale. »
Cordialement
Stefan RADOVEANU
GENEVE
NB
Astept comentarii!!!
Absenta d-lui Ponta zis Costel Partzag sau Catavencu si a celorlalti 60 deputati psd are legatura cu votul , una strategica, de de diversiune si manipulare. Ar fi interesant de stiut daca d-l Antonescu zis Leana Partzag sau Rica Venturiano (Leana Venturiana) a participat la vot.
Aceasi legatura cu cea a binevoitorilor si ofuscatilor impotriva coruptiei de pe blogul dvs care va indeamna la formarea unui nou partid. Asa il indemna si Ponta pe Cristian Preda intr-o emisiune la Cooperativa de Productie felix.
Apoi comparatia Ridzi -Nastase este exagerata , asa cum ai compara Cosa Nostra cu fostul magazionier condamnat pe timpul lui Ceausescu pentru delapidare de faina si nu cu cel evoluat in „marele om de cultura” „care este” azi in opinia poietilor nationali platiti pe DDA.
Totusi e bine ca ati remarcat polarizarea psd-pc-pnl in sustinerea proprilor corupti . Da, au format Cosa Nostra de unde ati omis totusi pe Vadim si prm .Si este inegal sa comparati Cosa Nostra cu cineva acuzat ca a inchiriat o scena cu 75 000 euro cand ar fi putut-o inchiria cu 6000 de ziua tineretului . Tocmai de ziua tineretului si asta in tzara pensionarilor , bebelusilor , mamucilor si bugetarilor.Mare gresala , la fel ca condamnarea comunismului sau indrazneala Monei Musca de a-l reclama pe Nastase in cazul Zambacian.
Apropo ,Mona Musca a fost condamnata, executata cumva pana acum….ca Felix a devenit partener strategic, „necontestat” si de „adevarata” dreapta” (a psd) in opinia Lenei?
Si dvs ati fost acuzata si amenintata cu puscaria cand erati ministru pt casa parintilor, trebuia sa va dati demisia si sa va lasati judecata de Pivniceru , Barbuleasca sau Costiniu?
Eu nu mi-asi dori sa fiu judecat vreodata de asemenea „judecatori” , dvs ?
Sa stiti ca pe cei din colegii alegatorii ii intreaba de drumuri , starea scolilor , calitatea profesorilor, serviciilor administrative ….., nu stiu daca ajung sa-i intrebe cum au votat in cazul Ridzi.
Dar va intreb pe dvs pt ca v-am votat, de ce ati ajuns pancarta vuvuzelelor? Si daca e o chestiune nedorita de ce va lasati folosita pe post de pancarta?
Cu cine vreti sa reformati Romania, cu Ciutacu ca dl preda, cu Geoana ca Alina Mungiu, cu Ponta ca Iliescu, Cu Felix ca Antonescu? Cu guduro-vuvuzelele?
Bibliotecaru,te referi la prezumtia de nevinovatie,magistratii nu stiu ce e aia,ii considera infractori de cand ii vad prima data.Rar se sucesc.
Nu neapărat la prezumpţia de nevinovăţie.
Există un boom mediatic atunci când ancheta începe şi când se fac percheziţii, arestării… Interesul este larg, publicul întreabă, se interesează.
Apoi cel anchetat rămâne indefinit în arest preventiv, mai apare la ştiri 30 de secunde când mai este plimbat de colo-colo, asta dacă nu cumva nici nu mai apare pentru că ştirea s-a dus.
Domnul Cătălin Voicu a fost băgat după gratii, o stare excepţională de judecată pentru că normalitatea este judecata în stare de libertate. Această „operaţiune” s-a făcut de frică să nu influenţeze martorii, să nu distrugă probele, să nu strice cursul justiţiei… Cât timp a trecut de când a fost arestat, două sau trei luni…? Nu era normal ca ancheta deja să fi strâns toate probele necesare instrumentării cazului? Spun asta mai ales pentru că domnul Voicu avea, în momentul arestării, un dosar cuprinzând 11 volume conţinând un număr total de 2.663 file.
Şi totuşi nimic nu se întâmplă… Nu este deloc normal.
Eusebiu Diaconu,multumesc,dar nu a inghetat.E incalzita piscina.Dar prefer o baie buna in Marea Rosie,alaturi de rechini si corali.
De acum incolo,cum mai aud de abuzuri din partea justitiei,voi scrie pe toate blogurile.Desi cineva a inceput sa scrie despre justitie asa cum imi place mie sa scrie,cum merita.E om important.Trebuie facut ceva,nu se mai poate.Oamenii sunt efectiv omorati de aceasta justitie.E justitie criminala.Pana acum nu a fost chiar asa,nu spun pe vremea comunismului.Ce se intampla in justitie de a devenit asa?Schengenul e departe…sporurile sunt aproape.
Din moment ce un om e incatusat,inchis,e infractor,chiar daca e in arest preventiv.Justitia asa il percepe,vecinii lui asa il vad.Acel om poate iese dupa 7 luni ca a fost achitat.Mai poate sa spuna ca nu a fost infractor?Ba,am auzit ca ai fost inchis.Esti infractor.Degeaba te-au achitat aia.Ai dat spaga.Si asa imaginea acelui om tinde spre zero…din cauza justitiei.
Se vrea o justitie independenta,dar dependenta de banii nostri.Tot nu e independenta.Justitia ne si fura banii,isi si bate joc de noi.
D-na Macovei in aceste zile in Valea Jiului familia Ritzi a instaurat teroarea…mediatica.Toate ziarele locale sunt pline de materiale in care Mona-Serafimul si Tibi-Heruvimul,sunt hartuiti de Base cel Rau Macovei cea Betiva,Blaga si Udrea care se opun dezvoltarii Vaii Jiului(pentru ca nu le dau lor bani de telegondola pe care sa-i fure cu Gardean Violin) si multe altele!Daca nu interveniti pentru restabilirea adevarului astia doi va calca pe toti in picioare!Pe bani multi- bani pe care Mona si tibi Ridzi nu i-au furat de nici unde…
22 Decembrie 1989-22 Decembrie 2010
“Pentru autorii loviturii de stat, viermi am fost, viermi am rămas…
Se împlinesc 21 de ani de când o mână de tineri curajoşi au făcut o gaură în steag.
Unii dintre ei au plătit cu viaţa îndrăzneala de a spune NU lui Ceauşescu, NU comunismului.
Au murit degeaba.
Teoretic, comunismul s-a dus.
Practic s-a spoit în capitalism. Original, sălbatic, cu legitimaţii de NATO şi UE.
Dar cu Mecanism de Verificare şi Control pe Justiţie, fără Schengen, pare-se, fără zonă euro.
Europa pare a se fi trezit.
Să nu ne furăm căciula.
Nomenclatura comunistă, prima, a doua, a noua, securiştii care i-au apărat, torţionarii care ne-au terorizat şi torturat, au rămas aici.
Ne conduc de atunci până azi, ei, fiii şi fiicele lor, ginerii şi nurorile lor, nepoţii şi nepoatele lor.
Aproape fără excepţie.
Aleşi sau numiţi, acoperiţi sau descoperiţi.
Sunt peste tot. Câtă frunză, câtă iarbă.
În Parlament, în guverne, în ministere, în justiţie, în instituţiile de forţă ale statului, în multinaţionale, în regii autonome, în bănci, în mass-media, în ONG-uri, în societatea civilă, în facultăţi, în biserici, în ambasade, în holding-uri, consorţii şi firme offshore, unde pe unde nici cu mintea nu gândeşti.
Şi ce se naşte din pisică, şoareci mănâncă.
Pentru ei, autorii şi profitorii loviturii de stat, viermi am fost, viermi am rămas…
Pentru eroii care şi-au dat viaţa, crezând în Revoluţie, laşi am fost, laşi am rămas…
Iată de ce era necesară Proclamaţia de la Timişoara.
Iată de ce aveam nevoie de lustraţie ca de aer.
Iată de ce nu ne mai mirăm că ucigaşii de la revoluţie şi mineriade, comanditari sau executanţi, sunt liberi şi ferice, în fruntea bucatelor.
Iată de ce marii hoţi care au transferat averea României în buzunarele lor sunt la fel de liberi şi foarte ferice, la butoanele economiei româneşti.
Cinste şi onoare eroilor Revoluţiei!
Ruşine tuturor celor care i-au uitat şi trădat!
Revoluţia a fost doar a câtorva mii de oameni, care au crezut în ea.
Majoritatea covârşitoare a românilor n-a făcut mai nimic pentru ca jertfa eroilor să nu fie inutilă.
De 20 de ani, legitimează prin vot călăii şi urmaşii urmaşilor lor.
Mai nou, majoritatea aproape covârşitoare a românilor regretă comunismul.
Uită şi sfidează tot ce au trăit.
Şi, mai ales, sfidează sângele vărsat la revoluţie.
Îşi plâng românii eroii? Nu.
Îi comemorează, le sunt recunoscători? Nu.
Acum, când s-a ajuns la fund de sac, nimeni nu vrea reforma sistemului corupt şi ticăloşit.
Sistemul spoit cameleonic rezistă eroic.
Doar Băsescu şi Boc sunt vinovaţi. Eventual şi Elena Udrea.
Ei, oamenii sistemului, sunt îngeri.
Se regrupează, cete, cete, pentru a apăra ce au agonisit.
Indiferent de partid, sub cupola banului.
Nu vor să plătească nimic.
Nu vor la puşcărie.
Nu vor să ia mâna de pe butoane.
Vor bani europeni.
Vor muncă românească.
Vor viermi disciplinaţi.
Apţi de muncă, presaţi de grija zilei de mâine.
Orice hoţie ordinară a nomenclaturii, a pseudo-elitelor emanate în decembrie 1989, e “politică”.
Doar fraierii şi viermii pot fi pedepsiţi oricând, la iute-iute, şi dacă nu sunt de vină.
Ei, şmecherii neamului, nu.
Lor li se cuvine.
Ei au voie, cu de la sistem putere.
La ei “nu se pune”.
Restul e tăcere! “
Doamna Macovei, ori facem ceva (partidul ala nou), ori nu mai mergem la vot! Cat vreti sa mai asteptam? E clar ca pdl-ul e noua varianta de psd, ca psd nu va fi niciodata altceva decat psd, iar pnl ramane gargara care ne imbata cu trecut (trecut care nu-i reprezinta). Asta e, asteptam!
Un partid nou? Si cat de infiltrat va ajunge si ala in cateva luni daca va avea vreo sansa sa iasa la lumina?
Sunteti copii, desigur ca dragalasi dar tot copii. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ion Adrian,ce razi asa?Pe blogul blondei lumea plange.Esti dat la disparuti.
Balby,
Si ce ai vrea sa plang din cauza copiilor prostuti care isi dau, pentruca li s-a dat, importanta? 🙂
Oricum eu rad foarte serios de o alta idee puerila, asta cu Alba ca Zapada.
E destul DD , nu crezi?
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@ion adrian:
Ioane, eu cred ca „Alba ca Zpada” lui Lazaroiu exprima doar concluzia sa ca partidul care va castiga alegerile viitoare este cel care va dovedi ca poate invinge in lupta impotriva coruptiei. Sigur ca Macovei trebuie sa fie o figura centrala in guvernul acelui partid (eu sper sa o vad ministru al justitiei) Cred insa ca Ideea ca acest partid trebuie sa fie un partid nou este doar una din variantele posibile…
Si esti invidios?Uite ca ti-a dat drumul blonda.hahaha
Balbi,
Daca-ti spun ca mi se flambeaza o sa fiu probabil moderat, dar o spun atunci in franceza: je m’en fous éperdument 🙂
Judex,
Sa nu interpretam. Lazaroiu a vorbit de un partid nou . Azi este o prostie. e destul partidul lui Sarbu-Diaconescu-Oprea.
Care numai Alba ca Zapada nu se poate numi.
E destul aberatia lui DD, care daca era facuta de regele mistocarilor(MG), ala de dorea sa-l facem senator, era altceva , „ma radeam” o saptamana dar asa.
Si pe la EU niste nemernici lingusitori tot incearca s-o aiureasca si sa o indrume spre tot asa ceva. Adica partidul lui MM, al lui EU , al lui DD? atunci mai bine al meu sau al tau sau al lui MG.
Al tau ar suna si frumos: JUDEX- Partidul Justitiei Implacabile .
1. Doamna mai intii propunerea pentru d-voastra:
VA FACEM MINISTRU AL JUSTITIEI PE VIATA.
CINE SA VA VOTEZE ? cei ce scriu pe BLOG si prietenii
lor plus toti intelectualii din ROMANIA care nu au iesit
NICIODATA LA VOT in 21 de ani,daca 2012 il pierdeti se
V-a alege PRAFUL DE ROMANIA !
2,Sunt membru fondator al PDL Teeleorman,din 14 o2.
199o,am dorit PROSPERITATEA ROMANIEI si a ROMANI
LOR,m-am opus in permenentaMILIONARILOR la
inceput si apoi MILIARDARILOR POLITICI din partid,
si va PROPUN SI VOUA,celor ce vreti un alt partid,sa
NU FA ETI GRESEALA SA LE FACETI JOCUL celor ce ne
conduc acuma plecind la alt partid,asta e al NOSTRU
nu al lor,noi i-am votat,acum putem prin VOT sa ii
dam si jos daca NE UNIM SI COMUNICAM TOTI DIN
TOATA TARA.Fac EU propunerea iar voi sa fiti de
acord cu ea,VA GARANTEZ CA SUNTEM MULTI ,dar
NE TREBUIE CEVA ? SERIOZITATE ca este vorba de
VIITORUL TARII SI AL ROMANILOR,Dna Macovei sa
vina cu LEGILE JUSTITIEI iar NOI TOTI SA LE APLICAM.
COLEGI,AVETI CURAJUL SA VA INHAMATI LA TREABA
Facem statutul Partidului nostru,pe care eu l-as lasa
cu fosta denumire PARTIDUL DEMOCRAT sa l-as
POZITIONA POLITIC PE CENTRU ,dreapta fiind PNL/PC
iar stinga PSD,balanta politica o v-a REZOLVA
CENTRUL si uite asa nu lasam sa se mai infiinteze
MILIARDARII POLITICI nici la NOI si nici la stinga si
nici dreapta,NU SE MAI FURA, !iar poporul v-a
porni pe panta de PROSPERITATE….CE SPUNETI ?
in politica daca te-ai compromis ,esti terminat,
asa ca VREAU UN PARTID DE INCORUPTIBILI !eu
pentru asa ceva imi pun viata zalog.nu pot singur,
asa ca COLEGI,INTELECTUALI,VA CER AJUTORUL,
Cu multa stima si „LA MULTI ANI”! …MAI STII ?…..
Sandu Trifan-Teleorman