Skip to content
Caută
Monica MacoveiMonica Macovei
Monica Macovei
  • Monica Macovei
    • Lider
    • Deputat în Parlamentul European
    • Despre Monica Macovei în presă
    • Publicații și discursuri
    • Profil – CV
  • Activitate în Parlamentul European
    • LIBE
    • D-AL
    • CONT
    • Evenimente organizate în PE
    • Premii
  • Presă
    • Interviuri
    • Declarații politice
    • Comunicate
  • Contact
  • Monica Macovei
    • Lider
    • Deputat în Parlamentul European
    • Despre Monica Macovei în presă
    • Publicații și discursuri
    • Profil – CV
  • Activitate în Parlamentul European
    • LIBE
    • D-AL
    • CONT
    • Evenimente organizate în PE
    • Premii
  • Presă
    • Interviuri
    • Declarații politice
    • Comunicate
  • Contact

Nu mergeti la referendum!

Category: Uncategorized @ro27 iulie 201253 Comments

Astazi ar fi trebuit sa particip la o emisiune la postul Romania TV impreuna cu ministrul Ioan Rus. Inteleg ca domnul Rus nu a dorit sa participe impreuna cu mine la emisiune. Formatul emisiunii s-a schimbat si Ioan Rus va vorbi singur despre cat de bine va organiza referendumul. Eu doream sa spun cum USL pregateste o frauda majora la vot, asa cum am mai scris pe blog.

Share
Tweet
Share
0 Shares

Posturi asemănătoare

Necesitatea unei politici europene de reindustrializare
5 octombrie 2016
Sugestie pentru parlamentari: să renunțe la sistemul de acum, în care fiecare are o mașină la dispoziție (video)
12 septembrie 2016
Cred că judecătorii CCR sunt înțelepți
5 martie 2016
În cazul Bivolaru am făcut exact invers decât minte postul Antena 3 – MinciunA3. Am cerut extrădarea lui Gregorian Bivolaru de 2 ori.
4 martie 2016
Domnule Prim-ministru Cioloș, asumați-vă răspunderea pentru pachetul de reformă electorală, cu orice risc pentru funcția dumneavoastră.
2 februarie 2016
Selecția și numirea procurorilor șefi prin proceduri transparente sunt cruciale
28 ianuarie 2016

53 Comments

  1. pacifistul says:
    27 iulie 2012 at 3:42 pm

    Iesiti la vot! Altfel, va ajunge blestemul lui Becali!

     Reply
    • pancarte says:
      29 iulie 2012 at 1:21 pm

      Boicotul organizat de PDL sufera de un viciu major pentru ca mizeaza pe disciplina electoratului sau. Problema este ca romanii, ca popor, nu se evidentiaza deloc prin disciplina. Din aceasta cauza vor oscila in intentie pana la ora limita 23 in functie de participarea raportata cadentat de BEC. Va exista o ora h, la care participarea va ameninta sa valideze referendumul cand parte din electoratul dur al PDL va incepe sa se agite si sa apara indoiala ca socotelile facute de PDL au fost estimativ corecte. Ca poate ar fi cazul sa iasa totusi la vot pentru a echilibra poate rezultatul aducand mai multe voturi „Nu”. Acest efect va duce in final la validarea referendumului si esecul boicotarii lui desi o disciplina riguroasa ar fi dus la invalidare.

      Exista o debalansare in electorat, votantii „Da” fiind supramotivati, votantii „Nu” fiind oscilanti din cauza pragului de validare. Tolerarea tacita de catre guvern a fraudarii nu face decat sa consolideze aceasta debalansare.

      Morala: fiind un popor lipsit de disciplina, nici nu meritam o soarta mai buna.

      Poporul roman a raspuns chemarii subliminale a partidului comunist catre restauratie. Bravo tovarasi!

       Reply
  2. lusch says:
    27 iulie 2012 at 4:00 pm

    AM INTELES, AM INTELES. Tot repetati ca si cum electoratul dumneavoastra ar fi de debili mintali.Nu venim la vot. Lovitura de stat bla, bla, bla. Dar revenind la minunatul „docoment”, e interesant ca pana si juristii in marea lor majoritate doresc desfiintarea DNA-ului, pe motivul ineficientei institutiei, ale carei atributii pot fi preluate f bine de orice parchet. Apoi CNSAS. Atat timp cat verdictul de colaborare nu produce efecte juridice si nu este dublat de aplicarea legii lustratiei (pe care cine ar fi atat de masochist sa o aplice?) CNSAS si toata activitatea sa sunt praf in vant. Si sa nu uitam de ANI, acea institutie cu nume de alint, la fel de ineficienta si partinitoare ca minunatul dvs DNA. Stim, ca orice mama, va aparati „puiul” chiar daca vi se spune din toate partile ca nu e deloc frumos si destept ci mai degraba sufera de sindromul Down. Dar, trebuie sa recunoastem, in orice tara democratica trebuie sa primeze eficienta si nu spoiala. Da, da, stim, felix vine si pune mana pe tot si face justitia praf bla, bla, bla. ce ne-am mai speriat.Pana una alta multa inspiratie doamna Macovei la compus/tradus scrisorelele acelea catre Poarta si multe si importante „succesuri”

     Reply
    • Emil says:
      28 iulie 2012 at 1:37 pm

      Oare ineficienta in situatia lui Catalin Voicu, spre exemplu, sa te indemne la desfiintarea acestor institutii? Poate ai tai, usLASII au fost mai eficienti cu

      Avocatul Poporului.

      Ce altceva este decat LOVITURA DE STAT?

      Vointa POPORULUI?

      Pai Dan Voiculescu, de ce ne-a abandonat? Nu a fost ales de catre popor sa ne reprezinte in Parlament?

      Intreb si eu, asa 🙂

       Reply
      • spoitor stefan says:
        28 iulie 2012 at 4:28 pm

        Auzi ma, zi-mi si mie, Dan Voiculescu a condus tara asta in ultimii 8 ani?

         Reply
      • lusch says:
        29 iulie 2012 at 7:58 am

        @ emil: simplul fapt ca nu sunt de acord cu doamna Macovei, nu ma face nici usl-asa, nici sustinatoare a domnului Voicu sau a lui Voiculescu. din partea mea, locul ambilor este dupa gratii. si pentru ca tot folositi expresia uslasi, poate ar fi bine sa va uitati in dictionar si sa vedeti ce inseamna. va urez si dvs un boicot cu multe „succesuri” si o gandire mai toleranta fata de alte pareri, intamplator impartasite si de profesionistii din sistemul judiciar. Cu stima!

         Reply
    • Mirko says:
      28 iulie 2012 at 1:45 pm

      Lusch, numele ti-l-ai englezit dar asta nu este de ajuns ca sa-ti dichiseasca si gandirea. Din starbunul obicei de a carcoti de dragu’ de a carcoti, scapi din vedere esenta. Dar nu cred ca esti singura . Din nefericire pentru mine, care ma consider roman 100%, cred ca referendumul care urmeaza va aduce proba prostiei neamului meu, generata de invidia scrisa in genom, de incapacitatea de a gandi in termenii interesului general, de un orgoliu la fel de aprins ca al spaniolilor, dar infinit mai prostesc si mai marunt in scopuri.

       Reply
      • lusch says:
        29 iulie 2012 at 7:54 am

        ma simt nevoita sa atrag iarasi atentia domnului Politeanu pentru minunatul limbaj adresat mie si celorlalti cetateni care se intampla sa aiba o perere diferita. cum era cu „prostia neamului meu”?

        domnule mirko (nu ma intereseaza originea) suntem de pareri diferite dar cred ca si eu si dvs avem dreptul sa respiram acelasi aer. sau vreti sa ma alungati precum domnul MRU de pe aceste meleaguri, doar pentru ca nu imi place de presedintele dvs sau de doamna Macovei. Esenta nu imi scapa in a mea umila parere. De altfel singura mea certitudine este ca am pierdut pe cineva din cauza sistemului inechitabil promovat ce-i drept de toate partidele, dar niciodata mai abitir ca acesti portocalii care sar de pe stanga pe dreapta de la o luna la alta. nu va mai deranjez. sa aveti un boicot bun!

         Reply
  3. om de dreapta says:
    27 iulie 2012 at 4:55 pm

    FRATI LIBERALI HAIDETI SA PUNEM CAPAT ACESTEI LOVITURI DE STAT DATA DE COMUNISTI SI SA NU VALIDAM ACEASTA MASCARADA PUSA LA CALE DE UN SECURIST TURNATOR AL PROPRIEI FAMILII.

    AM VAZUT CU TOTII UNDE VOR SA ADUCA ROMANIA ACESTI TRADATORI CARE NU AU DE-AFACE NICI MACAR CU COMUNISMUL. CEAUSESCU ERA DE 10 ORI MAI PATRIOT DECAT ACESTE HIENE CARE ISI TOARNA COLEGII DE PARTID, FAMILIILE SI PRIETENII PENTRU UN LOC IN PARLAMENT.

    UITATI-VA CA A AJUNS CRIN ANTONESCU MAI DE STANGA DECAT ILIESCU SI PRIVITI CUM SE ADRESEAZA CELOR DIN UNIUNEA EUROPEANA.

    PNL A AJUNS SA FIE CONDUS DE PENALI PRECUM FENECHIU, CHIUARIU, CALIMENTE CARE NU NUMAI CA NU AU NICIO TREABA CU DOCTRINA LIBERALA, CI CHIAR AU FACUT PACT CU KGB-ISTII LUI ILIESCU.

    Andrei Chiliman (PNL) catre Daniel Chitoiu: „V-ati pus semnatura pe acest document care prevede desfiintarea unor institutii esentiale pentru democratia din Romania?”

    „Iubiții de liberali sunt conduși acuma de Antonescu. Acum câteva zile a declarat că Iliescu s-a retras din politică. Ca să spui o asemenea prostie împlinești o vorbă românească: Dacă prostul nu-i fudul, nu-i prost destul. Ăsta este Crin Antonescu”, a spus Neagu Djuvara.

    WIKIPEDIA

    Constantin I.C. (Dinu) Brătianu (n. 13 ianuarie 1866 – d. 5 mai 1950), inginer, om politic liberal, deputat, ministru român, președinte al Partidului Național Liberal, victimă a regimului comunist din România.

     Reply
    • mrjack says:
      28 iulie 2012 at 10:51 am

      Prietene, am o mare rugaminte la tine: daca tot spui cum esti tu om de dreapta, incearca sa spui „frati conservatori” sau nu stiu… „frati crestin-democrati”… N-ai absolut nimic in comun cu liberalismul in tot ce scrii acolo. Mai mult, pot sa dau in scris ca habar n-ai cum sta treaba cu doctrina liberala, honestly. Pai spui tu ca Antonescu a ajuns de stanga? Pai draga omule de dreapta, liberalismul este o doctrina politica de centru sau centru-stanga. Uite, na, de pe wikipedia:

      There is general consensus that the Left includes progressives, social liberals, greens, social democrats, socialists, communists, and anarchists,[5][6][7][8] and that the Right includes conservatives, reactionaries, capitalists, monarchists, nationalists, and fascists.

      Si cu toate ca exista si liberali de dreapta (market liberals sau neoliberals), cei mai importanti din lume sunt perceputi de centru stanga:

      – Liberal Democrats – Anglia

      – FDP – Germania

      – Democrats – USA

      – Liberal Party of Canada – ghici de unde..

      – D66 – Olanda

      … si lista poate continua. Zau asa, du-te si tine prelegeri despre liberalism conservatorilor tai de dreapta care voteaza ACTA, care fac lobby in frunte cu paiata lasa pentru RMGC, care promulga ordonante de urgenta pentru exploatarea gazelor de sist, care lasa oamenii sa moara de foame in numele unor interese corporatiste, care ajung sa se opuna votului si sa incerce sa tina oamenii in case in loc sa voteze. Nu ma refer doar la parodia de conservatori romani, ma refer si la aia the real thing. din USA: http://www.picpaste.com/voter_supression.jpg

       Reply
      • marga says:
        28 iulie 2012 at 7:25 pm

        Pardon,FDP nu este de centru stînga in Germania. Linia liberala din PE,a schimbat directia catre stînga,sînt intelesi cu socialistii si fac presiuni pe toate tarile din UE,unde exista un liberalism de dreapta.Urmaresc politica interna din Germania din 1991,decand am antena parabolica si sa nu-mi spuna cineva ,ca H.Kohl a guvernat atîtia ani cu un FDP de stînga.Sa fim seriosi.Asta este manipulare.

         Reply
    • ipocriti de dreapta says:
      28 iulie 2012 at 2:52 pm

      Am si eu niste intrebari. Daca sinteti atit de anticomunisti de ce Nu vorbeste nimeni de Alexandru Roman? Despre liberali totul dispare.

       Reply
    • spoitor stefan says:
      28 iulie 2012 at 4:29 pm

      Cel mai mare anticomunist este Traian Basescu!!! Asta e cea mai tare harneala pe care am auzit-o in ultimii 22 de ani! Curat murdar.

       Reply
  4. cetățean says:
    27 iulie 2012 at 5:41 pm

    Am făcut tot ce ne-a stat în puteri. De acum, Doamne ajută !

     Reply
    • semtex says:
      28 iulie 2012 at 11:45 pm

      Doamne ajuta sa scăpăm de Fratia USLumana !

       Reply
  5. misu says:
    27 iulie 2012 at 8:03 pm

    eu nu merg la vot.

    distrugerea unor institutii si mai ales modul mafiot in care un judecator de la CCR a fost amenintat nu ma pot lasa rece

    …. si totusi nimeni nu mi-a spus si mie ce a vrut basescu sa spuna cu „legile se schimba” atunci cand un taran de la rosia montana i-a spus ca legea il apara? sa se fi referit la faptul ca pdl-ul a vrut sa schimbe legea minelor in interesul unei companii straine? v-ati pronuntat pe treaba asta si mi-a scapat mie?

    eu nu merg la vot.

    ponta fura cu fiecare secunda care trece bani de la buget prin sporul pentru doctorat pe care il primeste si nu pot inghiti treaba asta

    ……si totusi PDL-ul a jefuit banul public fara mila construind piscine si sali de sport in sate fara canalizare.

    eu nu merg la vot

    …. dar nici nu ma intereseaza ce o sa se intample.

     Reply
    • Noel says:
      28 iulie 2012 at 12:54 am

      Misu are perdecta dreptate… exceptie acel „nu merg la vot”.

      Sunt de parere ca Basescu a dat dovada capabilitatilor lui de a distruge normalitatea in Romania. Trebuie sa scapam de el. Trebuie mers la referendum.

      Doamna Macovei, ati incercat sa aparati ce era imposibil de aparat. E timpul sa va detasati si sa reorganizati PDL. Scapati de toti cei care au jefuit bugetul cu nonsalanta. Un PDL complet refacut si luptati pentru alegerile din toamna. Ati putea fi un foarte bun premier.

       Reply
    • Mihaitza says:
      28 iulie 2012 at 3:26 pm

      O observatie:

      Nu mai exista spor de doctorat in administratia publica, de la inceputul lui 2010.

      Prin urmare, dl. Ponta nu fura nimic de la bugetul de stat.

      Dar, daca tot va pasioneaza pagubele suferite de bugetul tarii, ati putea sa va ganditi ca d-ra Elena Basescu fura, indirect, de la bugetul Romaniei (via contributia nationala la bugetul UE) atunci cand incaseaza salariul de europarlamentar, desi este complet nepregatita pentru acest post si reprezinta dovada nepotismului ridicat la rang de simbol national al Romaniei, in forurile europene.

       Reply
      • marga says:
        28 iulie 2012 at 7:35 pm

        Nu înteleg de ce va legati de Elena Basescu .A fost votata ca si Vadim,Becali si Severin. Care dintre cei 4 isi face treaba si nu ne face de rusine in PE ???

        Numai stiti pe cine sa atacati.Ati început cu E.Udrea apoi A.Boagiu,sa nu uitam si de doamna Macovei. Cine urmeaza ??

        De ce nu va vedeti de penalii vostrii.PDL de bine de rau se curata dar USL ce face,se duce si striga in gura mare ca este dosar politic,in frunte cu ministrul justitiei Corlatean.Uitați-vă in ograda voastra,si dupa aceea vorbiti de altii.

         Reply
      • semtex says:
        28 iulie 2012 at 11:47 pm

        dar Ponta a furat pana in 2010 pe baza spoprului de doctorat. Sunteti mincinosi toti uselistii, ca Tonta si Iliescu, idolii vostri. Pucistii vostri..

         Reply
      • Noel says:
        29 iulie 2012 at 5:10 am

        Elena Basescu a castigat un loc de europarlamentar cu fonduri obtinute prin frauda, un fel de „trofeul calitatii oranj”. Doar doamna Ritzi raspunde penal in timp ce Elena Basescu beneficiaza de functia din PE. Ne plangem ca avem penali in Parlamentul Romaniei in timp ce exportam si in cel European?

        Doamna Macovei, puteti pune semnul egal intre Elena Basescu si domnia voastra cand aveati varsta ei? Ma refer la educatie.

        Singura pozitie pe care Elena Basescu o poate ocupa „pe cinstitelea” in PE e cea de garderobiera.

         Reply
  6. ion adrian says:
    27 iulie 2012 at 9:18 pm

    EU VARA NU VOTEZ

    http://www.youtube.com/watch?v=9A2xcNynFcc

     Reply
    • Ovidiu says:
      28 iulie 2012 at 11:49 pm

      asa si trebuie ! ce sa cautam noi la validarea unei lovituri de stat prin simpla noastra prezenta la vot!

      Jos USL! Stam acasa si Nu votam !

       Reply
  7. Valeriu Mangu says:
    27 iulie 2012 at 11:32 pm

    Doamna Monica Macovei,

    Enunt mai jos:

    ARGUMENTUL Nr. 3

    de invalidare a referendumului

    indiferent de numarul de participanti si indiferent de numarul voturilor exprimate cu “DA” sau “NU”.

    Argumentul, care rezulta din interpretarea sistematica a principiilor si dispozitiilor constitutionale, este cu adevarat senzational si suna astfel: numai Presedintele Romaniei poate, in temeiul dispozitiilor art. 99 al Constitutiei, sa ceara poporului sa-si exprime, prin referedum, vointa de demitere a sa din functie!!

    De aici rezulta ca referendumul este convocat in mod neconstitutional.

    Afirmatia de mai sus este, intr-adevar, o uriasa provocare. O provocare a logicii interne a Constitutiei.

    (Va urma)

    Al dvs., Valeriu Mangu

     Reply
    • marga says:
      28 iulie 2012 at 7:37 pm

      In 2007 de ce nu a fost aplicata aceasta prevedere ?

      Ar fi ceva grozav. O minune.

       Reply
  8. calin says:
    28 iulie 2012 at 1:49 am

    Duminica mergem la referendum!

    Vedeti aici CUM vom merge:

    http://www.youtube.com/watch?v=Z9VIIi5zJHM&feature=youtu.be

     Reply
  9. timisoara says:
    28 iulie 2012 at 8:00 am

    Eu pe acesti TICALOSI, NU ii votez ,niciodata,indiferent de anotimp!

    NU MERGEM LA REFERENDUM!

     Reply
  10. ion adrian says:
    28 iulie 2012 at 9:13 am

    Este un moment de cotitura caci s-au spus si dovedit aproape toate adevarurile fundamentale din care esential este ca pe teritoriul nostru se da o lupta importanta nu doar pentru Romania ci pentru UE si comunitatea nord atlantica cu cei care asemeni mongolilor lui Cengis Han ar vrea sa le ingenunche in primul rand economic si desigur ca au nevoie pentru asta de agenti atat in zona politicului de varf cat si in zona economicului.

    Oricat ar da-o la intors trioul toxic si antintional Voiculescu_Antonescu -Ponta care continua activitatea lui Ion uiliescu lucrurile au devenit clare si daca inca romanii in totaltte nu le-au inteles din cauza perdelei de fum mediatice ce stapaneste in mare masura media nationala, in curand si pe pielea lor le vor intelege.

    Tot ce va spun acum, m-ati crezut sau nu m-ati crezut, vi le-am spus cu consecventa , arhiva acestui blog dar si a altora fiind o dovada a devenit azi aproape o evidenta.

    Daca neatentia sau neincrederea in fata unor astfel de adevaruri, recunosc destul de greu de digerat, nu i-ar fi facut pe multi sa nu-mi acorde incredere poate ca stateam ceva mai bine azi.

    Ar fi suficient sa cititi cu ce stiti azi ,

    ce am scris cand cu provocarea din ianuarie care a fost uvertura acestei lovituri de stat in forma ei continuata si inca netransata.

    Oricum ar iesi este cu adevarat un moment de cotitura sau macar un punct de inflexiune al functiei Politica si diversiune/ Timp.

    Maine cu totii sa fim observatori neoficiali ai acestei mascarade intitulata Referendum ca sa se vada cati ar fi spus NU daca era ceva pe bune

    PS.A spus Preseintele cuvantul “puscariabili” dar nu stiu cat de bine realizam cine este in consecinta doar a acestei sintagme PSD si prin ricoseu si USL

    Caci:

    – in fruntea PSD s-a aflat un Puscariabil devenit Puscarias

    -in fruntea guvernului PSD numit de Ion Iliescu s-a aflat un Puscariabil devenit Puscarias;

    -in fruntea Consiliului National al PSD s-a aflat si pe sit pare ca se mai afla inca

    (http://departamente.psd.ro/departamente.php)

    un Puscariabil devenit Puscarias;

    Deci cam asta este PSD, infiintat dupa cum sustin multi si ne-a sugerat si Gorbaciov, de un asasin sau complice cu asasini.

     Reply
    • ion adrian says:
      28 iulie 2012 at 10:01 am

      Erata: Ghenghis sau Gingis sau etc

       Reply
      • ion adrian says:
        28 iulie 2012 at 10:33 am

        PS

        REPET, REPET si iar REPET:

        Sloganul nostru esential de raspuns la aceasta tradare nationala trebue sa fie:

        Noi nu suntem garantati de Voronin, noi vrem sa fim garantati de UE si de NATO

         Reply
        • marga says:
          28 iulie 2012 at 7:39 pm

          SUBSCRIU

           Reply
        • Candy says:
          29 iulie 2012 at 12:39 am

          În altă ordine de idei, spor la boicot, venceremos, viva la contrarevolucion!

           Reply
  11. maturoiul istoriei says:
    28 iulie 2012 at 1:24 pm

    la gunoi, vechituri totalitare si de stanga si de dreapta.

    apareti odata oameni su scaun la cap !

     Reply
  12. ion adrian says:
    28 iulie 2012 at 2:48 pm

    Acest referendum nu este problema noastra. Punct!,/b>

    Ideal ar fi ca:

    a) sa fie numai DA-uri , posibil a max 3-4000000. Daca sunt mai multe este frauda pe DA;

    b) Sa fie nici-un NU sau doar alea ale soldatilor din Afganistan si a unora care au venit fortati la vot deci cateva zeci de mii.Orice depasire a cifrei de 100000 NU este ori frauda ori tampenie a romanilor si nu cred insa ca tampenia este posibila in proportie atat de mare;

    c) Un numar de voturi nule maxim normal ar fi 1% (sub 100000) si sub acest procent s-a realizat in 2007 cand nu conta numarul celor veniti , apoi acest numar a crescut cred ca prin frauda la cca 3% . Deci peste 200000-300000 de nule va mirosi de la o posta a frauda majora.

    (http://andimanciu.wordpress.com/2012/07/23/chichita-validarii-referendumului-de-demitere-a-lui-basescu/)

    PS Programul si termenii fraudarii:

    Referendumul va fi validat, iar presedintele Traian Basescu va fi demis cu un scor zdrobitor, potrivit unui sondaj efectuat in perioada 26 – 27 iulie de Operations Research la comanda Realitatea TV.

    Potrivit sondajului, 76% din cei care se vor prezenta la urne vor vota pentru demiterea lui Traian Basescu si doar 24 % vor fi impotriva demiterii. Aceeasi sursa mai afirma ca prezenta la vot este de 52 % dintre alegatorii cu drept de vot, inscrisi pe listele electorale.

    Nota mea: Se confirma schema de fraudare aproximativa descrisa de mine acum cateva zile cu 6 mil de DA si 3 milioane de NU si asa inca 6-700000 de nule.

    Adica sustine sondajul ca 3 milioane de romani sunt absolut tampiti vor ca basescu sa ramana la Cotroceni dar merg la vot.

    (edit admin)

     Reply
  13. ion adrian says:
    28 iulie 2012 at 4:19 pm

    Dna Macovei,

    IMPORTANT:

    Melodiile de aici:

    http://xdangels.com/rezistam-si-de-data-asta/

    ar trebui sa le asculte azi si maine toti romanii.

     Reply
  14. ion adrian says:
    28 iulie 2012 at 4:26 pm

    ROSTOGOLESC

    “Dragilor,

    probabil maine vor fi o droaie de informatii manipulatoare, doar-doar iesim la vot.

    citez din EV.Z:

    “In cursul zilei de maine la buletinele de stiri vom fi bombardati cu informatii false asupra prezentei la vot.

    In cursul diminetii se va sugera ca participarea la vot e masiva, iar dupa-amiaza se va spune ca s-a atins deja cvorumul. In paralel se va lasa impresia ca lupta e stransa si ca nu lipseste mult pt. ca Traian Basescu sa egaleze.

    In felul acesta se va induce in randul simpatizantilor basisti ideea ca varianta invalidarii referendumului a cazut si ca e nevoie sa iasa la vot pt. ca ar putea castiga votand NU.

    Evident ca vor fi prostiti doar pt. a face fara sa vrea cvorumul….”

    Nota mea: Ai nostrii trebuie sa aiba propriile evaluari cu privire la prezenta si sa le anunte permanent Afiseaza mesajul acesta in cit mai multe locuri….

     Reply
  15. Monica says:
    28 iulie 2012 at 7:36 pm

    Doamna Macovei , propun ca de acum inainte sa nu se mai voteze ! Nu . Daca exista domn’ Basescu de ce sa mai votam ?

    Il alegem presedinte pe viata si apoi sa fie colega dumneavoastra EBA presedinte pe viata ! Cum puteti sa cereti sa nu se mearga la vot si sa va pretindeti aparatoare a democratiei ? Vor fi cu siguranta mai multe voturi impotriva decat cu furt cu tot au fost pentru in 2009 . Credeti ca exista o problema de constinta in acest caz ? A cui constinta … asa-i … a cui constinta .

     Reply
  16. spoitor stefan says:
    28 iulie 2012 at 8:20 pm

    Frati romani, trebuie sa mergem la vot duminica, sa il dam jos pe Traian Basescu! Numai asa putem sa il votam in toamna la anticipate pe Mihai Razvan Ungureanu! Jos Monarhia! Traiasca Mihai Razvan Ungureanu! Jos Basescu! Jos Dan Diaconescu! Jos mafia PP-DD! MRU, MRU

     Reply
  17. spoitor stefan says:
    28 iulie 2012 at 8:21 pm

    Mihai Razvan Ungureanu PRESEDINTE! Jos Basescu! Jos Dan Diaconescu! Jos Monarhia! Jos PP-DD! Traiasca Mihai Razvan Ungureanu! MRU, MRU

     Reply
  18. U R A N U S says:
    28 iulie 2012 at 11:17 pm

    Draga Monica,

    Nu cred ca sunt atat de important ca tu (sau cineva din anturaj) sa fi citit comentarii de ale mele (pe cateva pagini romanesti) , daca intr-adevar nu, atunci e bine sa nu “rascolesti trecutul”, insa intelegi ca fiind o persoana cu functie publica, mai intotdeauna se vor gasi critici din tot spectrul politic si lingvistic.

    In sfarsit, pentru ca esti foarte activa in aceasta tevatura cu referendumul si pentru ca nu esti prinsa in nicio schema familiala ( precum EBA si sotiile celor doi mahari din USL, toate 3 europarlamentare), vreau sa te rog sa reflectezi cateva minute la cateva idei pe care le-am publicat deja pe respectivele pagini (Mircea Batranu-Cronica Romania de azi; Pagina lui Paul Goma; Agora Ideilor ,etc.), dar mai ales la o scrisoare pe care am trimis-o oficialilor UE si NATO , cam 2 ani in urma, in care le spuneam ca pana la urma se va ajunge la aceasta situatie, adica de tentativa de restauratie a comunismului, desigur fardat si tamaiat cu pudre si arome prodemocratice, si deasemeni le spuneam ca singura salvare ramane interventia Armatei si a structurilor de aparare, securitate, paza , etc. si anume prin arestarea tuturor pres-lor trecuti si actual, a pm-lor , a cel putin 90% din parlamentari, cat si a inca cateva sute de clienti ai lor, si inceperea unei “noi ere”, in istoria tarii, eventual , prin intoarcerea la Monarhie, printr-o alianta cu casa Regala Britanica.

    Dar indiferent de acest demers (da sau nu) , situatia actuala reclama o interventie energica in rezolvarea conflictului profund de interese care exista la nivel de reprezentare UE si anume existenta unor europarlamentari care sunt rude de grad zero (sotii/soti) sau gr.I (copii) ai unor inalti functionari romani, ca in aceste actuale circumstante, cea ce a dus la o izolare internationala si o critica pe masura, tocmai datorita existentei a acestor disensiuni si la nivel europarlamentar, unde cele 3 persoane amintite, au prezentat “cauza Romaniei” prin prisma obligatiilor de rubedenie si nu a intereselor tarii, de unde rezultatele obtinute. Pe scurt, aceste 3 europarlamentare, trebuie revocate din functii sau sotii si parintii lor sa-si dea demisia, pentru a nu mai exista acest nefast conflict de interese, intre interesele tarii si interesele private ale clanului.

    (Pe celelalte pagini amintite- articolele si comentariile respective).

    Cu respect,

     Reply
  19. Candy says:
    29 iulie 2012 at 12:40 am

    În altă ordine de idei, spor la boicot, venceremos, viva la contrarevolucion!

    Boicotam frauda pucista !

     Reply
  20. subway says:
    29 iulie 2012 at 12:48 am

    Toata clica USL va ajunge cat de repede la ocna!!! Felix Turnatorul la fel, deoarece toti au dosarele finalizate!! Ponta le-a promis ca-i scapa daca il fac premier!! Ei, acu’ e acu’ ca maine nu pot fura puscariabilii 3,6 milioane de voturi, n-au cum sa justifice frauda, cand peste 40% dintre romani stau acasa, chiar mai mult!! Heheheheh, wow ce imi placeeee!!!!!!!!!!!!!!!

    BOICOTAM!!!!!!!!! BOICOTAM!!!!! BOICOTAM!!!!!!!! CIUMA USL SI PE VOICULESCU FELIX-TURNATORUL!!!!!!!!!!!!!!

     Reply
  21. geneza loviturii sub centura * de stat says:
    29 iulie 2012 at 1:05 am

    http://sareinochi.files.wordpress.com/2012/07/ponta-voiculescu-badea-gadea.jpg

     Reply
  22. Sa radem la referendumul impucistilor ! says:
    29 iulie 2012 at 1:18 am

    http://www.youtube.com/watch?v=Z9VIIi5zJHM&feature=youtu.be

     Reply
  23. dlnimeni says:
    29 iulie 2012 at 7:43 am

    Haideti la vot!

    Posted on 29 iulie 2012

    Indiferent de opiniile dumneavoastra, va invit pe toti sa participati la referendum! Prezentul si viitorul tarii si al nostru, al cetatenilor romani, nu poate fi construit prin pasivitate. Fiti cetateni adevarati, aveti curajul exprimarii opiniei!

     Reply
  24. Mih. says:
    29 iulie 2012 at 8:18 am

    Celor care sustin USL si lovitura de stat:

    Negarea evidentelor si a Adevarului nu va putea niciodata sa transforme realitatea si sa faca din MINCIUNA altceva decat este ea: o minciuna!

    Intr-o lume normala pot exista discutii, dispute, dialog, cu argumente si contra-argumente.

    Intr-o lume in care MINCIUNA vrea sa acapareze totul, de la puterea in stat la ultima constiinta individuala, nu exista decat o solutie: RIPOSTA PRIN ADEVAR!

    Doamnelor si domnilor care va napustiti sa-i aparati pe cei asemenea voua si sa-i loviti cu ura voastra pe cei ce nu se supun Minciunii, nu aveti sanse nici in fata lumii, nici a istoriei, nici a propriei constiinte pt ca nu aveti argumente reale, nu aveti argumente adevarate.

    Ura si minciuna pot fi arme, chiar arme de temut. Dar intotdeauna sunt armele unor lupte murdare si, eventual, ale unor vremelnice victorii rusinoase, lipsite de onoare. Puteti castiga uneori, dar nu veti fi niciodata adevarati invingatori!

     Reply
  25. Valeriu Mangu says:
    29 iulie 2012 at 11:06 am

    Doamna Monica Macovei,

    Reproduc mai jos:

    ARGUMENTUL nr. 4

    de invalidare a rezultatelor referendumului

    indiferent de numarul participantilor si, respectiv, numarul voturilor “DA” sau “NU”.

    Participarea judecatorilor in birourile electorale este neconstitutionala.

    Intr-adevar, prin natura lor, birourile electorale sunt autoritati publice de tip executiv, subordonate in final Guvernului, care organizeaza referendumul. Prezenta judecatorilor in birourile electorale, inclusiv BEC, este neconstitutionala din mai multe motive. Astfel, daca activitatea judecatorilor in respectivele birouri este considerata a fi act de justitie, sunt incalcate dispozitiile art. 126 alin. (1) al Constitutiei, potrivit carora justitia se realizeaza prin Inalta Curte de Casatie si Justitie si prin celelalte instate judecatoresti stabilite prin lege, dar birourile electorale nu sunt astfel de instante.

    Daca activitatea judecatorilor in birurile nu este considerata a fi act de justitie, ci de specialitate, se incalca dispozitiile art. 125 alin. (3), potrivit carora functia de judecator este incompatibila cu orice alta functie publica sau privata, cu exceptia functiilor didactice din invatamantul superior.

    De asemenea, este incalcat principiul separatiei puterilor in stat – legislativa, executiva, judecatoreasca – si care este consacrat de art. 1 alin. (4), ibid.

    Inca, prin subordonarea judecatorilor din birourile electorale fata de Guvern este incalcat principiul independentei judecaorilor, consacrat prin art. 124 alin. (3), idem.

    (Va urma)

    Al dvs., Valeriu Mangu

     Reply
  26. spoitor stefan says:
    29 iulie 2012 at 11:17 am

    Doamna, dvs. instigati lumea la nerespectarea unui drept prevazut constitutional si pentru care au murit oameni in decembrie ’89, la revolutie! Dvs. despre ce democratie vorbiti, ca nu va inteleg?! Va referiti la faptul ca vreti sa ramana Traian Basescu? Ce legatura are asta cu democratia? Acest personaj este un fost securist si un fost comunist. Dvs. despre ce vorbiti? Sincer, nu va inteleg. Dvs. ce varsta aveti?

     Reply
  27. Valeriu Mangu says:
    29 iulie 2012 at 3:07 pm

    Doamna Monica Macovei,

    Prezint in continuare:

    ARGUMENTUL nr. 5

    de invalidare a rezultatelor referendumului

    indiferent de numarul participantilor si, respectiv, numarul voturilor “DA” sau “NU”.

    Spre deosebire de alegeri, care au caracter POLITIC, referendumul este, potrivit dispozitiilor art. 2 alin. (1) al Constitutiei, act de exercitare a suveranitatii nationale. Exercitarea acestui act se realizeaza, potrivit principiilor si dispozitiilor constitutionale, in toate formele, prin mijlocirea organelor reprezentative ale poporului si, respectiv, a autoritatilor publice. Rezulta de aici ca participarea partidelor politice, care nu intra in categoria subiectelor sus-mentionate, in cadrul birourilor electorale si al sectiilor de votare este neconstitutionala.

    (Va urma)

    Al dvs., Valeriu Mangu

     Reply
  28. cec..dar nu in alb says:
    29 iulie 2012 at 4:35 pm

    oai, cine a scris folosind mailul meu,

    nu am scris nimic in legatura cu CEC ..dar nu in alb///

    de asta imi merge groaznic „netul” cind scriu ceva pe email.

    B1 se intrerupe tot timpul.

    Dl Basescu ar trebui sa se prezinte la vot la 22.45.

     Reply
  29. cec..dar nu in alb says:
    29 iulie 2012 at 4:37 pm

    ce ziceti despre acest titlu care apare la adresa mea?

    imi vedeti mailul si stiti ca nu m-am autonumit asa.

     Reply
  30. AA says:
    29 iulie 2012 at 8:46 pm

    BRAVO DOAMNA MACOVEI !!!

     Reply
  31. dacul says:
    30 iulie 2012 at 7:18 pm

    Lacrimile Moscovei !

    http://xdangels.com/lacrimile-moscovei/

     Reply

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment





Arhive
2016 - 2019 © Monica Macovei

Made by Mircea