Astazi, la Orsova, USL a smuls din mainile tinerilor un simbolul al democratiei si l-a aruncat in apa.
Este gestul care caracterizeaza cel mai bine USL: democratia aruncata la canal.
Dar flacara o sa mearga inainte, indiferent cati primari USL sunt gata sa actioneze violent impotriva democratiei la ordinele lui Ponta, Antonescu si Voiculescu.
Simbolul democratiei, adica plagiatul flacarii olimpice? 🙂
nu era de fata si domnul Cezar Preda ? sa aplaude gestul asa cum a facut la Iasi , unde se imparteau palme dojenitoare de catre sustinatorii dinozaurilor din pdl…..
Nu cred, domnul Preda e baron in alte parti de tara. Probabil se afla pe mosia lui… aparand democratia, desigur.
cum este posibi ca dna europarlamentar sa minta precum vadim? oare asta este criteriul de selectie pentru europarlamentari?pana si becali spune niste lucruri mult mai credibile decat aceasta doamna ipocrita
Pentru ca deja nu le mai este frica de nimeni si de nimic, pentru ca deja politia si jandarmeria (cel putin la nivel local) a pactizat cu USL, isi permit sa aiba astfel de actiuni la adresa libertatii de exprimare intr-un mod civilizat. Si vorbim despre aceeasi politie si jandarmerie care peste o saptamina va trebui sa asigure buna desfasurare a referendumului din multe puncte de vedere.
Greu de imaginat cu exactitate ce s-ar fi putut latra la FelixTV&co., intr-o situatia in care membrii USL sa fi patit ceva asemanator.
„politia si jandarmeria (cel putin la nivel local) a pactizat cu USL” este trist. Dar si mai trist e ca eu ca simpatizant USL nu pot sa critic ilegalitatile astea prea mult pentru ca si PDLul au facut la fel. Mai mult chiar. Atat de ticalos a fost regimul basescu incat dorinta noastra, a simpatizantilor USL, este sa il vedem disparut prin orice mijloace si asta e deprimant. Inchidem ochii la orice. Cum de s-a ajuns aici? Basescu trebuie sa realizeze ca agatarea lui de putere ne face sa ne calcam pe principii. Ne baga in disperare.
Stai linistiti ca il roaga Basescu pe Bercea Mondial, ca tot au ei preocupari comune, sa le dea impreuna o corectie USl-istilor.
Poate mai primesc o dedicatie de la Printesa Ardealului & Guta pentru asta. 🙂
parca nu stiam cu cine avem de a face. Sper ca a fost filmat incidentul.
„Este gestul care caracterizeaza cel mai bine USL: democratia aruncata la canal”
iar domnul primar-aruncator USL din Orsova, Ion Manea, poate fi desemnat lejer ca simbol al fruntasilor uslamisti: ospatar la baza, prosper „om de afaceri” cu bani publici si turnator al Securitatii ca politie politica sub conspirativu’ Alin*.
*a nu se confunda cu celalalt turnator odios al Securitatii – dl. prof. univ. dottore stapan spiritual al Antenei3 – Dan Voiculescu. acesta din urma isi turna rudele la Securitate cu alt nume conspirativ – Felix.
Aceasta fapta este expresia aparitiei agresive a „NIMICULUI”!
si cine are nevoie de flacara voastra daca suntem democrati ?
ati descoperit roata si ne-o varati pe gat ?
jos basescu si toti securistii lui nesimtiti !
dadaistule, esti un activist sadea – pai un om de rand nu intra ma (edit admin) sa insulte pe aici, intra sa si argumenteze o parere civilizat – voi sunteti comunistii carora le este frica de adevar si munca cinstita – du te si voteaza da conturile lui voiculescu caci esti un sarac care se hraneste doar cu resturi –
jos cu tine activist de (edit admin) – ai orar zilnic sa intri sa ti indeplinesti misiunea de (edit admin)?
un om de rand nu intra mai neaparat sa scrie injurii insule dar tu esti pus anume sa procedezi asa –
asa-i domnule administrator ca limba noastra-i o comoara?
sunt mai activist decat activistii usl pentru ca eu nu-s nici intr-un partid si m-ati adus la sapa de lemn.
eu nu sunt platit sa scriu aici, dar daca pe voi va plateste monica sa scrieti si nu scrieti sau scrieti ca niste lesinati inseamna ca sunteti tradatori. chiar si eu v-as da bani sa va realizati vocatiile de aplaudaci prin china, venezuela si de ce nu la ue – care nu mai e ce a fost si seamana din cauza nereformarii cu urss-ul lui brejnev, un barosso avant la lettre.
„jos basescu si toti securistii lui…”
Restul securistilor sa fie lasati in pace, nu? Pai am vazut ca asta este scopul usLAS.
Doar ca eu vreau
Jos TOTI securistii 🙂
Cine este guralivul care a „combatut” tipand cat il tine gura la B1tv impreuna cu Monica Macovei? Sunt acestia oamenii care reprezinta Romania in Parlamentul european.Apara-ma Doamne!
Ca tot vorbea colegul tau de haita mai sus despre securisti:
Adrian Severin ne reprezinta demn si trebuie sa ii urmeze si ceilalti exemplu; sa il clonam, nu?
Va respect mult !
Va admir curajul cu care aparati interesele Romaniei.
Va urez putere de a demasca in continuare minciuna, faradelegea si nesimntirea.
Romania nu este cea de la televizoare, este alcatuita din foarte multi oameni care muncesc cinstit pentru fiecare bucata de paine.
Pentru acestia merita sa va zbateti !
Mult succes !
Pai s-au zbatut timp de trei ani ca sa se asigure ca din munca noastra cinstita nu vom mai manca o bucata de paine ci numai o jumatate,iar pensionarii vor iesi din sistem mai repede.Stii cum poate iesi din sistem un pensionar?
De ce nu sunt de acord cu dl Presedinte Basescu
a)In 2009 in turul 2 au venit la vot peste 10.478.000 de alegatori din care 5.274.063 adica 50,33% au votat cu Basescu.
Si acum daca ar fi o competitie Basescu-Ponta sau Basescu –Antonescu ar fi cu totul normal ca electorii celor doi candidati sa vina la vot si sa transeze prin vot competitia.
b) Numarul de alegatori din liste fiind de cca 18.315.000, la vot au venit cca 57%, deci peste jumate plius unu si Basescu a avut majoritatea foarte apropiat de Geoana (0,66%)
Asadar a fost ales in 2009 in conditiile in care poate fi demis in 2012, numai ca acum noi nu-l alegem caci l-am ales si ne este suficient.
c) Azi Basescu este supus unui proces de demitere in opinia sustinatorilor si votantilor lui Basescu neconstitutional, obtinut de USL prin proceduri viciate. Asadar acesti electori peste 5 milioane care in 2009 l-au votat nu au nici-un motiv sa raspunda acestei nesimtiri USListe pentru ca raspunsul lor nu ar rezolva nimic altceva decat legitimarea puciului si usurarea demiterii lui Basescu, caci realizarea atat a cvorumului cat si voturile necesare cad in sarcina pucistilor, pe care CCR si mai ales Occidentul in intelepciunea si dragostea sa de democratie a statului de drept, i-a obligat sa dovedeasca ca au sprijin popular, adica ca daca noi nu ne ostenim sa venim la vot, au ei peste 9 milioane de voturi, adica acel cvorum care ar confirma, murdarele lozinci cu care USL tot pe banii nostrii au impanzit teritoriul Romaniei inca libere.
d) Ei trebuie sa vina la vot si nu dl Basescu care nu are nimic de dovedit decat ca de partea pucistilor nu se afla acea vointa populara pe care o invoaca si care conform cvorumului impus de CCR, daca nici-un votant Basescu nu ar veni la vot, trebuie s-o dovedeasca cei de partea pucistilor. Daca vor face asta vom crede ca majoritatea romanilor doreste realmente demiterea presedintelui Basescu care raspunde unei dorinte esentiale a populatiei si nu a tripletei Ponta- Antonescu-Voiculescu sustinuti pe fata de comunistul basarabean rusofon Voronin si pe blat de fostul consilier al acestuia si fost sef al politiei Moscovei, dl Sasa Kondiakov
e) Este exact ca si la motiunea de cenzura, adica cine o depune sa dovedeasca ca are si sustinerea necesara .
Deci Romani care in 2009 l-ati votat pe Basescu si nu doriti ca la noi sa ajunga definitiv si aproape de neclintit la putere cei garantati de Voronin si carora le ajunge o garantata de a lui Vanghelie stati acasa sau distrati-va in 29 iulie.
Sa fim noi mai inteligenti decat pucistii.
Dl Presedinte apoi ne va multumi .
PS. Vazui acum un sondaj pe care-l consider chiar favorabil lui Basescu daca dupa cele 20% ale PDL poate sa aiba de partea sa 31% . Mi se pare normal ca o erodare doar cu 20 procente dupa traversarea acestor ani de criza si de manipulari mediatice odioase si ordinare sa fie un succes personal al Presedintelui nostru.
Dar ca sa fie si un succes al nostru si al tarii si nu al acelei majoritati care ca in povestile lui Orwell isi iubeste macelarul sa-i lasam pe cei 69% sa fie in numar de peste 9 milioane si atunci intradevar Basecu nu se va mai intoarce la Cotroceni. Altfel eu nu accept ca Basescu sa nu se mai intoarca la Cotroceni si eu cel care l-am votat si i-am si creeat sloganul cu care a castigat in 2009 nu voi participa la referendum.
Dle Presedinte Basescu sa ma iertati ca nu sunt de acord cu dvs in aceasta problema
Dna Macovei,
Si noi toti care spunem NU neparticipand la mascarada sa participam la mitinguri anti USL in toata tara, cu camasi albe si cu refuzul celor garantati de Voronin.
Asa s-ar intelege si in strainatate sensul absentei noastre.
Va rog actionati imediat in acest sens.
PS Si de ce sa merg la un referendum pus la cale de cei care si-au aratat diospretul fata de aceasta institutie ignorand raspunsul meu la referendumul din 2009 pe tema unicameralului si a 300 parlamentari ?
Cred ca incurci personajele. Daca vroia sa respecte rezultatele referendumului din 2009, PDL si dl. Basescu puteau sa o faca in fara probleme, au avut totul pe mana – si majoritate parlamentara, si guvern, si presedintie. Dar toata discutia cu 300 de parlamentari a fost de ochii lumii, PDL era multumit cu situatia, Basescu – la fel. Cine te asteptai sa implementeze rezultatele referednumului din 2009? Opozitia?
pe 29.07. hai la vot si DA
esti foarte istet…dar nu indeajuns…esti lunecos…
interesant titlu….va disparea democratia…..care democratie ? in tara noastra nu a existat democratie cu adevarat si nici in viitorul apropiat nu cred sa existe!!!!! exista un singur lucru , dreptatea celor puternici (financiar sau politic) atat………..restul sunt vorbe goale , ce spuneti aici nu sunt decat vorbele goale , chiar nu intelegeti ca oamenii mai judeca si inteleg singuri ceea ce se intampla in tara asta?????
M-ati convins. E lovitura de stat!!! Nenorocitii au aruncat democratia la canal. Sigur e lovitura de stat!!! N-am stat noi sa fim prostiti de niste hoti? Gata, e timpul sa ne apucam de treaba! Treaba cui?
Nu la vot vom spune NU caci nu vom cadea in cursa legitimarii Mordorului, ci la mitinguri, in camasi albe si cu tortele simbolice.NU marionetelor garantate de Voronin si Kondyakov.
Nu crezi ca am dreptate?
Nu ai dreptate. Daca ai ceva de spus, spune acolo unde se pot cuantifica optiunile. Mitingurile voastre cu autocare, la randul lor niste mari fasaieli, nu prea impresineaza multa lume.
@Ion Adrian
Esti un exaltat!
Pe cine plagiati voi cu torta olimpica. Pe englezi acum sau pe nazisti in 1936 la Berlin?
http://www.innovationsinnewspapers.com/index.php/2008/04/11/the-torch-relay-a-nazi-tradition/
doamna,
nu stiu daca basescu a facut politie politica,
dar colaborator al securitatii a fost
dumneavoastra ati fost procuror comunist
nu vreti sa ne lasati?
si ca sa nu creseti ca as fi partinic,
acelasi lucru ilcred si despre norica nicolai
Doamna Macovei,
a fost un gest dur, sunt de acord. Totusi as dori sa intreb de ce PDL foloseste simbolul olimpic in politica? Este ilegal. Sunt reguli foarte stricte legate de simbolurile olimpice iar noi daca le incalcam demonstram cat de departe de lumea civilizata suntem. Daca acea flacara a democratiei cum o numiti dumneavoastra ar fi fost purtata pe strazile de la Bruxelles in scop electoral, trecatorii ar fi luat atitudine si ar fi sunat politia. De ce noi romanii suntem asa de diferiti de occidentali? De ce vrem sa ne facem de rusine demonstrand tupeu si lipsa de respect fata de regulile civilizatiei?
Flacara este un simbol mai vechi, este de cand lumea era formata din cele patru principii fizice, focul fiind cel mai spiritual dintre ele.
trecatorii ignoranti care ar fi reclamat atare nazdravanie politiei belgiene ar fi generat hohote nesfarsite de ras organelor omoloage lu Garcea al nostru. de ce ? ptr. ca la ei acolo, in tara lor, scoala e scoala unde se face carte adevarata, iara nu-i ca la noi unde rrumanu verde se culturalizeaza de pe Antena3, care minte.
orice politist occidental stie ca torta/faclia este un simbol de tip Thanatos ce are o mare vechime, anterioara Crestinismului. Multe personaje mitologice purtau torte: Hecate, Comus, Eros, Hymenaeus (Hypnos), Appolo, Ilitthya, Eos (sau Aurora), Iackhaos si Phosphorus.
In limbajul heraldic, desi torta nu este un simbol comun, reprezinta adevarul, purificarea si dragostea. In planul imagologiei politice, Torta este simbolul Partidului Conservator britanic. In sfârsit, Torta olimpica este un simbol modern, care isi are radacinile in vechea Elada, unde locuitorii acesteia credeau ca focul le-a fost adus pe Pamânt de Prometeu. Focul avea proprietati sacre, de aceea in fata templelor grecesti ardeau flacari eterne. Torta a fost simbolul artelor si stiintelor oculte, a dogmelor prin „Lumina” carora „Adevarul” devine vizibil. In Masonerie, torta este un simbol având semnificatii profunde: „Lumina Adevarului” sau „Flacara Ratiunii”. Cel mai bun exemplu il reprezinta celebra Statuie a Libertatii.
usor de retinut: torta/faclia cu varful in sus = viata/adevar, torta/faclia in jos = moarte/minciuna.
bonus: statuile cu calareti pe cai se citesc in felul urmator: daca cele 2 picioare din fata ale calului sunt ridicate = calaretul a murit in lupta, daca 1 picior al calului este in aer = calaretul a murit in urma ranilor capatate in lupta, toate picioarele jos = calaretul a murit natural.
(este ca-i mai interesant blogul asta decat Antena3 ? nu-i asa ca aici afli lucruri interesante ?
Simbolul olimpic? Si orice torta este o torta olimpica? Profunda gandire. Ai deprins-o la usLASI, nu?
„Fostul ministru al Justiției Cătălin Predoiu a declarat duminică seară, la Realitatea TV, că, în urma recentului raport al CE, foarte critic la adresa României, le va propune partidelor parlamentare să semneze un Pact pe Justiție cu „trei-patru” puncte printre care neimixtiunea în anchetele care duc către politicieni.”
Doamna Macovei,
astfel de actiuni sunt laudabile. Mi-as dori foarte mult sa va vad ca va luptati ca USL sa tina justitia departe de influenta politica. Basescu a compromis foarte mult justitia.
Sunt patit! Am fost tarat intr-un proces de revendicare in care pretinsii revendicatori au refuzat solicitarea mea de a vedea documentele lor in original in fata completului de judecata. Am cerut ca in cazul refuzului actiunea lor sa fie respinsa. Am ajuns pana la Curtea Suprema fara ca sa vad un document in original. Proprietatea mea statea atarnata de pixul unui notar care legalizase niste fotocopii extrem de dubioase. Este aceasta justitia pe care domnia voastra o doreste pentru Romania? Decat asa justitie mai bine fara!
In spatele acestor „revendicatori” statea o persoana foarte influenta din sfera politicului portocaliu.
Dragos Paul Aligica (parca am fi fost pe un gand) : „Poate incearca sa explice cineva sustinatorilor Casei Regale ca nu e cel mai oportun moment pentru a propaga poze si lozinci de gen? Casa Regala a ales ca in actualele circumstante sa taca, sa se uite in alta parte si in orice caz sa nu se alature vocilor occidentale care s-au ridicat in apararea statului de drept in Romania. Este optiunea sa, oricat de dezamagitoare ar fi pentru cei care aveau alte asteptari si standarde in ceea ce o priveste. A ne baga insa in ochi in aceste momente propaganda regalista, nu numai ca este impotriva dorintei Casei Regale de a traversa pe coate si pe burta, cu capul bagat adanc in nisip, aceasta perioada tulbure din istoria contemporana a Romaniei dar e chiar contraproductiv. Poate irita si face adversari fatisi acolo unde nu exista decat neutralitate si indiferenta amuzata”
E trist ca putina lume incearca sa demonteze alegatiile useliste.UNDE SUNT CAMPIONII democratiei:Parvulescu,Veber etc.Cand l-am vazut ped-l LIICEANU am avut doua sentimente :unul de usurare:iata,intelectualii adevarati nu asistaimpasibili la batjocorirea bietei noastre democratii, dar si unul de panica:daca a iesit pana si LIICEANU,inseamna ca lucrurile sun cu advarat GRAVE.Asa ca nu ne ramane decat sa fim atenti noi ,iar d-stra sa luptati .SUCCES!
Si totusi mai trebuie sa adaug un argument teoretic fundamental, deasupra celui pragmatic legat se demiterea sau nu a dlui Basescu:
Atunci cand se iese din cadrul democratiei acesta nu poate fi restabilit participand la procesul electoral declansat de aceasta transgresare, chiar daca momentan am castiga.
Adica noi nu trebuie sa participam la acest exercitiu cu un pacat fundamental antidemocratic la origina si in desfasurarea sa, si chiar daca am crede ca azi am invinge, am legitima totusi infractiuni ale democratiei care maine s-ar putea razbuna pe noi cei care nu am stiut s-o aparam.
Aveti totala dreptate dna Macovei la care eu adaug doar chemarea la mitinguri.
Sa le organizeze si MRU ca sa-si castige bastonul de maresal
PS Un slogan posibil si cred ca si eficient:
“noi nu suntem garantati de Voronin, noi vrem sa fim garantati de UE”
Modul cum trateaza USL democratia il cunoastem si este vizibil de departe ,din toate tarile Europei si nu numai.
Daca astazi au aruncat un simbol al democratiei in canal,maine s-ar putea sa ne arunce si pe noi ,deoarece avem puncte de vedere diferite.
Aceste gesturi ,atacuri directe la statul de drept ,sunt caracteristice acestor IRESPONSABILI, care nu au principii si o scara de valori ,unde sa primeze „morala, bunul simt,respectu lde sine si apoi pt cel din fata lor”.
Acesti indivizi vor sa transmita si romanilor de rand o scara de valori ,inversata,specifica lor.
Ei nu stiu ce inseamna „ORDINE,DISCIPLINA si RESONSABILITATE”.
BRAVO d-na M.Macovei! Eu personal va consider o „Jeanne d’Arc” a Romaniei.
SUCCES d-na M.Macovei!
Despre intelesul neprezentei neprezentarii la mascarada organizatorilor
LOVITURII DE STAT
ne vorbea ieri
Ioan Ghise (la A3)
” Toti cei care stau acasa duminica viitoare, inseamna ca il sprijina pe Traian Basescu in mod direct”
Sa nu uitam asta
PS Sper sa nu uite nici ceilalti usLASI.
In viziunea portocalie-verde-alba tot ce graieste „tatuca”este sfant.pana si flacara olimpica este terfelita de dragul puterii ce-i aluneca printre degete ca un sapun.DA
Din ce se vede, niste PDListi si niste USListi, deopotriva mai saraci cu duhul, s-au gandit sa se injure si sa „si-o traga” unii altora in strada, si toate astea pentru un asa-zis simbol al domnului Basescu, provenit din eterna categorie „ne vedem din 3 in 3 luni”. Departe de esenta democratiei atat demersul, cat si gestul celorlalti.
Daca tot erati asa de preocupati de „democratie”, ati fi inteles pana acum ca democratia inseamna puterea cetatenilor, nu a politicienilor; ca inseamna votul liber si egal; ca inseamna pluralism si nu acuze catre toate celelalte partide parlamentare; ca inseamna competitie onesta, nu utilizarea unor servicii secrete, platite din bani publici, pentru campania electorala. Si multe, multe altele – dar o actiune mai presus de oricare alta legitimeaza puterea intr-o democratie: votul cetatenilor. Mai precis exact ceea ce politicienii de rangul intai din PDL incearca sa evite, si sa incurajeze propriul electorat sa nu exprime, in mod tacit, iar ceea ce politicienii pedelisti mai putin importanti descurajeaza in mod explicit.
V-ati luptat din rasputeri sa existe un cvorum la referendum. Ce conteaza ca, in numele „valorilor europene”, avem reguli de referendum ca in Rusia si Lituania si diferite de restul UE? Ce conteaza ca, in numele democratiei, numiti un demers care se finalizeaza prin votul populatiei „lovitura de stat”, comlet lipsit de dovezi, ba chiar contrar verdictelor CCR? Chiar, i-ati mai informat pe distinsii europarlamentari straini PPE despre „lovitura de stat” din Romania? N-am mai auzit reactii critice de cateva zile, mai precis de la publicarea deciziilor CCR… Ba din contra, vicepresedinta Bundestag-ului spunea ca nu e nici o lovitura de nimic…
Zau asa, doamna Macovei… aveti niste merite incontestabile, dar din nefericire acestea sunt cam vechi… de prin 2005, dinainte sa deveniti activista politica in slujba unei singure persoane. Acum nu aparati nici o valoare democratica, ci aparati scaunul unui individ grobian, cu apucaturi autocratice. Atata tot.
Fara PDL si Basescu nu exista democratie ????Mi-ar fi jena sa spun asa ceva fiind europarlamentar.V-am platit degeaba ,noi contribuabilii,cu bani grei sa stati in Parlameentul european .Pe langa faptul ca nu ati facut nimic pentru noi,ba dimpotriva ne-ati adus prejudicii de imagine,nici nu ati incercat sa invatati ce inseamna democratia de la colegii dvs din celelalte state europene.
D-na Monica,va supun atentiei cateva probleme,legate de referendum,pe care ,daca le considerati corecte,sa le faceti publice:MOD DE FRAUDARE A REFERENDUMULUI:1-votantul usl,vine cu votul stampilat de acasa,in cabina de vot in inlocuieste cu buletinul primit si la iesire,preda buletinul in alb si-si ia „spaga”.Contracarare:fiecare sectie de vot sa aiba 5-6 culori de tus si in baza unui proces verbal sa stabileasca culoarea tusului cu care se va vota.(fiind dumunica,smecherii nu au de unde sa procure asa usor culoarea de tus respectiva,stabilita ca fiind folosita la stampilare.2-paritatea obsevatorilor deste de 5 la 1,asta insemnand ca la 5 observatori pro usl,este numai unul pro Basescu;riscul este ca acel 1 probasescu,sa fie cumparat de ceilalti ptr.30 de arginti;Solutia ar fi ca ONG -urile prodemocratie,proBasescu,sa ajute cu observatori pe acel 1 impotriva celor 5.3-Sa fie expuse in copii xerox,toate listele electorale la sectii(a doua zi)astfel incat,toti cei care au refuzat legitimarea acestei hotii usl;listele cuprind semnaturile si CNP-ul celor ce au votat.Oricare votant care nu s-a prezentat la vot,sa determine daca nu cumva altcineva i-a falsificat semnatura si CNP-ul.Rezultatul votului sa se dea dupa centralizarea si denuntarea votantilor falsificati,sau falsi.Ptr.cei de pe Litoral,cu sectii in hoteluri sau mobile este ILEGAL ptr.ca,conform legii,”se interzice vanzarea bauturilor alcoolice la orice unitate de desfacere a acestora,pe o raza de 500 de metri,IN ZIUA DE VOTARE.Ori,in acest in acest caz,NU ESTE POSIBIL;Nu cred ca „privatii”vor sa-si piarda incasarile pe 1 zi,de dragul referendumului lui „peste prajit usl”.Daca acest lucru se intampla si se vand bauturi alcoolice in ziua de votare,Presedintele si USL pot contesta votul;ideea este cine va cerceta asemenea cazuri-sunt sigur-multiple?
LOL! 🙂
1. Daca votantul este USList, de ce trebuie sa vina cu votul de acasa? 🙂
2. Aici vreti sa spuneti ca observatorii pro-Basescu sunt niste coruptibili pe nimica toata? E posibil sa aveti dreptate, doar sunt PDListi. Macar e bine ca aveti incredere in membrii partidului prezidential 🙂
Abia astept sa intru pe acest bloc a doua zi dupa referendum, sa ma distrez citind replicile fanilor d-lui Basescu 🙂
LOL
Si eu. 🙂 Desi trebuie sa recunosc: nici acum nu e rau, mai ales schimbarile de optica dupa cum bate vantul dinspre preshparat. 🙂 Eu abia astept sa-l vad pe MRU cu 50 de speriati in Piata Victoriei contestand votul… 🙂
err…. am vrut sa zic „blog”, nu „bloc”…
Bună dimineaţa, împuciţilor! – Lovitura de stat „light“
Azi puciul nu se mai face prin generali mustăcioşi, văcsuiţi în păr și cu uniforme de portari de la Ritz, ci printr-un vot al parlamentarilor.“
Dan Alexe
23.07.2012
„Neopucismul“, altfel zis „lovitura de stat parlamentară“, e un termen lansat recent de un ziarist al cotidianului argentinian La Nación (Juan Tokatlian, analizã reluatã în Courrier International no. 1133). In ultimul deceniu, nu mai puţin de şase „neopuciuri“, nu toate reusite, au avut loc în America de Sud: în Venezuela, Haiti, Honduras, douã în Ecuador, si cel mai recent luna trecutã în Paraguay.
Reţeta neopuciului e aproape întotdeauna aceeaşi: azi nu se mai intervine cu generali mustăcioşi, vãcsuiţi în păr si cu uniforme de portari de la Ritz, si nici printr-o mînã de revolutionari devotaţi, cum ne invãţaserã Curzio Malaparte si Che Guevara, ci se rãstoarnã abuziv presedintele ţãrii printr-un vot al parlamentarilor corupţi (în ţãri ca ale noastre epitetul fiind redundant).
Neopuciul, scrie analiza argentinianã, „e condus de civili, în cadrul unei aparente respectãri a institutiilor statului, nu implicã neapãrat o putere strãinã, si pretinde, cel putin la început, cã urmãreste sã scoatã ţara dintr-un impas social sau politic“.
Analiza lasã cu totul deoparte ideologia afişatã a neopucistilor. Este irelevant dacã ei se declarã de dreapta sau de stânga, reteta neopuciului e invariabilã: „Pucistii invocã aceleasi argumente pentru a-si justifica comportamentul antidemocratic: un vid de putere îngrijorãtor, tendintele autoritare ale presedintelui, criza politicã stîrnitã ad-hoc, ambitia nemãsuratã a presedintelui, dorinta executivului de a se „agãţa de putere“.
Conform acestei analize, România (nenumitã în text) se plaseazã perfect în contextul sud-american: „In majoritatea cazurilor, rolul Parlamentului e decisiv si se invocã Constituţia, dupã o lecturã literalã, pentru a fabrica o legitimitate.“
Intr-adevãr, „neopuciul“ care a avut loc acum o lunã în Paraguay s-a desfãsurat exact ca cel actual din România, pînã la ultimul detaliu: pe 21si 22 iunie, parlamentul paraguayan s-a reunit, iar deputatii principalului partid de opozitie, condus de echivalentii perfecti ai lui Voiculescu, Vântu si Patriciu (unii dintre ei sub anchetã judiciarã), detinând majoritatea, au anuntat destituirea presedintelui Fernando Lugo.
Lugo a avut doar o zi pentru a-si pregãti apãrarea – inutilã – în fata Parlamentului. Mandatul sãu ar fi expirat peste un an. Toate ţãrile din regiune au numit asta o loviturã de stat, dar pucistii, controlând presa, sînt acum pe cale de a stârni populaţia împotriva strãinãtãţii.
Intre timp, capii si finatatorii neopuciului au scãpat de procese si înlocuiesc acum rapid si sistematic sefii si structurile tuturor institutiilor statului.
Similitudinea este totalã. Dacã la noi se mai planteazã si anul ãsta palmieri pe litoral, românii vor avea astfel în sfârsit ce si-au dorit: „o ţarã ca afarã“.
Sustineti aceasta petitie online:
http://www.petitieonline.com/petitie_pentru_cetatenii_romani_care_nu_vor_vota_la_referendum
Multumim
http://www.pesurse.ro/2012/07/23/scrisoare-deschis-intelectualii-cer-europei-s-nu-a/#news
E bine sa se stie si altceva,decit parerea extremei drepte reprezentata de Monoca Macovei,Mihai Ungureanu …..
Ce nu va convine nu publicati.Halal democratie.RUSINE
repede la dilema veche unde plesu da lectii de plagiat subtil
Doamna Monica Macovei,
Prestarea de catre o persoana a unei munci in cadrul unui birou electoral 20 de ore in mod continuu contravine prevederilor Codului muncii. Sunt in acest sens, de asemenea, incalcate dispozitii ale unor tratate internationale la care Romania este parte privind durata zilnica a programului de munca, privind munca femeilor pe timp de noapte.
Si o intrebare: ai cui angajati, fie si temporar, sunt membrii birourilor electorale? Au ei in clipa de fata contract de munca? Daca da, cu cine?
Al dvs., Valeriu Mangu
Ce de ineptii debitezi.Raspunsul se afla chiar in postarea ta „durata ZILNICA a programului de lucru”.Durata de 20 ore sau cat o fi nu se intampla ZILNIC.Mai citeste.
Doamna Dora,
In cazul persoanelor care lucreaza in sectiile de votare este vorba despre o munca desfasurata in mod continuu inceputa intr-o zi si incheiata in urmatoarea, nu in mai multe zile consecutive. In plus, situatia poate fi calificata drept munca fortata, chiar daca nu se incadreaza in mod strict in litera legii.
Al dvs., Valeriu Mangu
Inainte de a debita alte ineptii citeste Codul Muncii.Am condus Departamentu de resurse umane dintr-o mare intreprindere timp de 10 ani.Deci dati-mi voie sa stiu mai bine.Dupa ce mai studiati reveniti.
Doamna Dora,
Art. 112 alin. (1) al Codului Muncii va este suficient?
In alta ordine de idei, pe-acolo, pe la Resurse Umane, pe unde ati fost sefa, s-au organizat cursuri privind modul de adresare?
Al dvs., Valeriu Mangu
Da ,art.112(1)este suficient si spune ca programul poate fi mai mic sau mai mare de 8 ore.Ceea ce nu ati inteles este ca „durata zilnica” se refera la fiecare zi de la angajare si pana la incetarea activitatii si nu la o situatie exceptionala,ca in cazul de fata
Doamna Macovei,
Strigam cit putem: trioul P-A-V JOACA ALBA-NEAGRA cu statul de drept si cu soarta romanilor.
Chiar vor romanii sa se lase jucati la ALBA_NEAGRA de niste mincionsi si ticalosi?
Completare: Observatiile de mai sus sunt valabile si pentru cei care lucreaza la sectiile de votare.
Daca nu le arunca , daca o fi asa cum spun, cineva din Usl flacara si-o aruncau singuri pentruca altfel ce ar fi facut cu cele pregatite deja cu care se plimbau cativa insi prin cateva orase, la cateva ore dupa incident??Este inca o manipulare sinistra ca si cea cu fularele , a unor oameni de o agresivitate pe care n-o puteam crede la romani .
Din pacate democratia este doar un mit. In Romania nu este democratie, in State nu este democratie. Cine intra in politica, intra pentru a-si rotunjii veniturile iar cand spun asta nu ma refer la salar. La alegeri, intrebarea care se pune de fapt este „Cine vreti sa fure mai mult, A, B sau C?”.
Ca se fura, se stie de mult, dar macar de ar mai face ceva si pentru tara si popor..
Rostogolit:
” Lovitura de stat „light“
Azi puciul nu se mai face prin generali mustăcioşi, văcsuiţi în păr și cu uniforme de portari de la Ritz, ci printr-un vot al parlamentarilor
„Neopucismul“, altfel zis „lovitura de stat parlamentară“, e un termen lansat recent de un ziarist al cotidianului argentinian La Nación (Juan Tokatlian, analizã reluatã în Courrier International no. 1133). In ultimul deceniu, nu mai puţin de şase „neopuciuri“, nu toate reusite, au avut loc în America de Sud: în Venezuela, Haiti, Honduras, douã în Ecuador, si cel mai recent luna trecutã în Paraguay.
Reţeta neopuciului e aproape întotdeauna aceeaşi: azi nu se mai intervine cu generali mustăcioşi, vãcsuiţi în păr si cu uniforme de portari de la Ritz, si nici printr-o mînã de revolutionari devotaţi, cum ne invãţaserã Curzio Malaparte si Che Guevara, ci se rãstoarnã abuziv presedintele ţãrii printr-un vot al parlamentarilor corupţi (în ţãri ca ale noastre epitetul fiind redundant).
Neopuciul, scrie analiza argentinianã, „e condus de civili, în cadrul unei aparente respectãri a institutiilor statului, nu implicã neapãrat o putere strãinã, si pretinde, cel putin la început, cã urmãreste sã scoatã ţara dintr-un impas social sau politic“.
Analiza lasã cu totul deoparte ideologia afişatã a neopucistilor. Este irelevant dacã ei se declarã de dreapta sau de stânga, reteta neopuciului e invariabilã: „Pucistii invocã aceleasi argumente pentru a-si justifica comportamentul antidemocratic: un vid de putere îngrijorãtor, tendintele autoritare ale presedintelui, criza politicã stîrnitã ad-hoc, ambitia nemãsuratã a presedintelui, dorinta executivului de a se „agãţa de putere“.
Conform acestei analize, România (nenumitã în text) se plaseazã perfect în contextul sud-american: „In majoritatea cazurilor, rolul Parlamentului e decisiv si se invocã Constituţia, dupã o lecturã literalã, pentru a fabrica o legitimitate.“
Intr-adevãr, „neopuciul“ care a avut loc acum o lunã în Paraguay s-a desfãsurat exact ca cel actual din România, pînã la ultimul detaliu: pe 21si 22 iunie, parlamentul paraguayan s-a reunit, iar deputatii principalului partid de opozitie, condus de echivalentii perfecti ai lui Voiculescu, Vântu si Patriciu (unii dintre ei sub anchetã judiciarã), detinând majoritatea, au anuntat destituirea presedintelui Fernando Lugo.
Lugo a avut doar o zi pentru a-si pregãti apãrarea – inutilã – în fata Parlamentului. Mandatul sãu ar fi expirat peste un an. Toate ţãrile din regiune au numit asta o loviturã de stat, dar pucistii, controlând presa, sînt acum pe cale de a stârni populaţia împotriva strãinãtãţii.
Intre timp, capii si finatatorii neopuciului au scãpat de procese si înlocuiesc acum rapid si sistematic sefii si structurile tuturor institutiilor statului.
Similitudinea este totalã. Dacã la noi se mai planteazã si anul ãsta palmieri pe litoral, românii vor avea astfel în sfârsit ce si-au dorit: „o ţarã ca afarã“.”
Alo!
Dragi toarashi si preteni, oameni ai plagiatului,gheiselor si grotelor , o faclie arzand nu inseamna neaparat simbolul olimpic, asa cum nici „Faclia de Paste” care a ars mana celui care intentiona sa comita o crima nu a fost olimpica.Asa cum nici Faclia folosita la pescuit nu este una olimpica
Flacara Democratiei a fost simbolul asumat de sustinatorii Democratiei asa cum un simbol este si steagul UE pe care ati scuipat voi la fel cum ati aruncat in Dunare simbolul Democratiei.
Nu „noi romanii” , nu vorbi tu fascist, pucist USL-ist in numele meu, in numele romanilor. Voi bolsevico-fascistii sunteti diferiti de europeni si ati scos tara din Europa. Voi vorbiti de tupeu si reguli, voi in frunte cu Repetentul, Plagiatorul,Chiuariu,Nicolaescu….Mazare?
Bravo si multumiri pentru EVZ:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/campanie-evz-10000-de-euro-pentru-demascarea-hotilor-de-voturi-993066.html
Va multumesc din suflet doamna Monica pt. ca aparati democratia si luptati pt. adevar in Romania. Eugen, un inginer macanic de 56 de ani.
D-na Macovei si PDL-isti apara democratia???
Este democratic sa numesti lovitura de stat un vot majoritar in Parlament dupa care urmeaza un vot popular?
Este democratic sa indemni populatia sa nu participe la vot?
Este democratic sa minti pe la potile europei ,sa denigrezi Romania timp in care esti platit de contribuabili din aceasta tara?Nu a fost platita de Anastase,Blaga sau Basescu ca sa-i sustina .
Este democratic sa-i manipukezi pe cei care intra pe acest blog cu minciuni sau jumatati de adevar?
Cum poate sa vorbeasca de democratie un procuror educat si crescut in ideile comunismului dintr-o familie de securisti?
Mai usurel.
Multumesc,
MP
Am spus vreun neadevar?
si tot nu mi-ati raspuns domnule administrator de ce ati cenzurat comentariile acelui biet medic care pana si pe bloguri este jignit si umilit gratuit si sfatuit sa plece din tara. tot nu m-ati lamurit daca gasesc sau nu „latrinele anteniste de spalare a creierelor” in vreun dictionar de expresii de pension. astept raspuns. Cu salutari nu tocmai cordiale, „o postaca usl-asa”
Acum ca cel putin participarea la vot este lamurita, ramane doar problema fraudarii masive, caci nimeni nu-si poate inchipui ca fraudarea nu va fi masiva ca sa se asigure cvorumul.
Vor fi fraudate voturile cu NU adica vor apare o multime de voturi NU ca referendumul si realizarea pragului sa fie credi bila spunandu-se ca romanii sunt niste cetteni responsabili care au ales sa vina oricum la vot pentru DA sau pentru NU.
Ce ziceti se cca 6 milioane de DA si 3 milioane de NU . Ar fi frumos numai ca daca se vor verifica cele cu Nu se va vedea ca persoanele de pe liste nu au venit la vot.
Asta este problema PDL si a aliatilor sai sa o preintampine
PS E bine sa fie facuta public aceasta posibilitate caci asta le mai taie din elan.
Trebuie preintampinat fenomenul si nu bazat numai pe contestatii.
Opţiunea mea este să le cer românilor să vină la vot. Nu vreau să mă întorc la masa verde şi nici nu vreau să mă întorc cu 5% pentru şi 95% contra. Cei care mizează pe invalidarea alegerilor din cauza prezenţei cred că se înşală. Poziţia mea este să-mi fac datoria faţă de români, este să-i chem să se exprime şi să le explic importanţa votului pentru români. 29 de iulie e o coincidenţă importantă. Pe 29 iulie 1947 guvernul Petru Groza a scos în afara legii PNŢCD. PDL riscă să intre în coliziune directă cu mine dacă ei vor opta pentru neparticipare. Să nu participe ei. Eu îi voi chema pe români la vot”, a declarat Traian Băsescu, miercuri seara 18.07.12, la GDS, citat de cotidianul Romania libera.
Acum vrea boicot pentru referendum.
Asta e presedintele vostru basistilor nu al meu!
Diversiunea cu „teroristii” de acum doua decenii s-a metamorfozat inclusiv in „lupta” online a postacilor uslinosi.
Sa ne aducem aminte cum a inceput „democratia originala” iliesciana:
http://www.youtube.com/watch?v=lOt_0XzOBmo
ok, nu va prezentati la vot. se invalideaza referendumul. basescu se intoarce la cotroceni. cei de la antena 3 si cei care au votat pentru demitere urla. dar ONOAREA? a pierde cu onoare nu mai este atat de important pentru bravul comandant? lasati la o parte „loviturile” si „neopucismul” aici este o lupta si conteaza cum participi la ea, indiferent de cum s-au ascutit armele inainte (trebuie sa recunoastem, Roberta era un adevarat tanc) dar cum ramane cu gloria voastra, a sustinatorilor presedintelui castigator la masa verde? cum o sa dea asta in fata doamnei Merkel care tot a fost invocata in ultimele zile? Pai ea si-ar fi pus repede casca de spion rdg-ist si s-ar fi aruncat in vartejul luptei. Of, of democratilor, oricat scandati si boicotati, adevarul ramane in cartea de istorie acelasi: ati fugit si v-ati ascuns dupa niste tertipuri legislative si proceduri dubioase. veti fi marii invingatori democratici…
Oricum, la criza economica ce urmeaza, cu fondurile europene taiate,fara bani de la FMI si BM pt pensii si salarii, cu credite la scadenta ce trebuie rambursate, cu euro la 6 roni doar chinezii mai salveaza Romania daca o colonizeaza. Si de nu-i va alerga votantii lor cu topoarele sa-si primeasca pensiile si salariile si toate promisiunile cate in luna si stele pe USL-inosii mincinosi, cum alergau secretarii PCR in ’89.
Dupa stenogramele de la PNL avem si ultimele dovezi care sa-l faca si pe Basescu sa vina alaturi de noi adica sa nu voteze.